آفتاب
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو:

لیگ برتر نوید بخش روزهای خوب برای فوتسال بانوان است

لیگ برتر نوید بخش روزهای خوب برای فوتسال بانوان است

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو گفت: لیگ بسیار پویایی داریم که نوید بخش روزهای خوب برای فوتسال بانوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان با توقف تیم رده دومی نامی نو مقابل تیم مس رفسنجان همراه بود. تیم نامی نو با شروع رقابت‌ها یکی از تیم‌های مدعی برای قهرمانی بود اما با گذشت ۱۴ هفته از رقابت‌ها تیم ملی حفاری تنها تیم بدون شکست در رقابت‌ها و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است.

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو در گفتگو با خبرنگار مهر، پس از توقف مقابل تیم مس رفسنجان و افزایش اختلاف امتیاز با تیم صدرنشین جدول اظهار داشت: در دور برگشت مسابقات، قهرمان مشخص نمی‌شود چرا که چهار تیم برتر جدول رده‌بندی، شانس حضور در مرحله پلی‌آف را دارند و در آن مرحله تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.

 یاری در پاسخ به این سؤال که آیا نامی‌نو می‌تواند از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان باشد یا خیر؟ افزود: تیم رفسنجان در چند هفته گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و این تیم را بسیار خوب ارزیابی می‌کنیم؛ حتی رفسنجان می‌توانست مقابل تیم ملی حفاری نیز به تساوی برسد و این شانس را داشت. در فصل جاری رقابت‌ها برای نخستین‌ بار ۷ تیم بسیار خوب در رقابت‌ها حضور دارند که سال‌های گذشته شرایط اصلاً این‌گونه نبود.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته با شروع رقابت‌ها، سه تیم بالای جدول حسابشان از سایر تیم‌ها جدا بود و هیچ تیمی توان رقابت با آنها را نداشت اما امسال اتفاق بسیار خوبی رخ داده است.  با توجه به اینکه ملی‌پوشان تقسیم شده‌اند، اکثر تیم‌ها  ملی‌پوشان را در اختیار دارند و همین باعث افزایش سطح کیفی مسابقات شده است و نتیجه هیچ مسابقه ای از قبل قابل پیش‌بینی نیست.

یاری تصریح کرد: ۶ تیم مدعی و بسیار خوب در لیگ حضور دارند که نویدبخش روزهای بسیار عالی برای فوتسال بانوان هستند.  لیگ پویا شده و از نظر فنی نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نمی‌توانیم بگوییم نتیجه‌ای به صورت اتفاقی رقم خورده است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو درباره بازی مقابل مس رفسنجان نیز گفت: رفسنجان در نیمه نخست شروع خوبی داشت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود. با شروع نیمه دوم نیز ما بسیار تلاش کردیم اما این تیم در لاک دفاعی قرار داشت و ما موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم. در دقایق پایانی نیز فرزانه توسلی با دریافت کارت قرمز اخراج شد و شاید اگر این شرایط پیش نمی‌آمد، می‌توانستیم نتیجه را جبران و گل برتری را نیز به ثمر برسانیم.

کد N2012101

وبگردی