آفتاب

از "سقف و کف حقوق فرهنگیان" تا "آلودگی در راه هوای تهران"

از "سقف و کف حقوق فرهنگیان" تا "آلودگی در راه هوای تهران"

انتقاد از انتصابات شبانه شهردار سابق تهران، اعلام میانگین حقوق فرهنگیان، پرداخت بخشی از مطالبات ارایه دهندگان خدمات سلامت، آغاز طرح زمستانه پلیس، هلال احمر و اورژانس و ... از جمله مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا طی امروز بود.

به گزارش ایسنا، امروز 60 خبر در اداره اجتماعی ایسنا منتشر شده است که برخی از مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه در زیر می‌آید که با کلیک بر روی تیتر هر یک از آنها،  متن کامل آن در دسترس خواهد بود:

حناچی سرپرست شهرداری تهران شد

در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر تهران که بعد از ظهر امروز برگزار شد، پیروز حناچی از مجموع ۲۰ رأی مأخوذه با ۱۷ رأی اعضای شورای شهر تهران به عنوان سرپرست شهرداری تهران تعیین شد.

انتقاد تند فخاری از «انتصابات شبانه» افشانی

الهام فخاری - رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا،  در رابطه با انتصابات شهرداری تهران گفت: متاسفانه شاهدیم که در دقایق پایانی شب گذشته انتصاباتی از سوی شهردار تهران انجام شده است، در حالی که هیات مدیره سازمان ورزش، مصوبه‌ای برای معرفی سرپرست نداشته است و علاوه بر آن، این فرد انتخاب شده به عنوان سرپرست هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری ندارد.

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی بیمه سلامت تا پایان هفته

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت از پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی این سازمان به ارایه کنندگان خدمات سلامت، تا پایان هفته خبر داد.

"قلب شهید رجایی"؛ از ایران تا خاورمیانه

 بیمارستان قلب شهید رجایی تهران در سال ۱۳۵۳ افتتاح شد و آغاز به کار کرد. این بیمارستان تخصصی قلب که بهترین بیمارستان قلب در خاور میانه محسوب می‌شد، همچنان هم یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های قطب در آسیاست. این بیمارستان در حال حاضر بیش از ۶۰۰ تخت فعال دارد و روزانه پذیرای حدود ۱۰۰۰ مراجعه از نقاط مختلف کشور است و پناهگاهی است که ضربان را به قلب‌ بیماران باز می‌گرداند. دکتر فریدون نوحی - رییس بیمارستان قلب شهید رجایی در گفت‌وگویی تفصیلی با ایسنا، فعالیت‌های این مرکز آموزشی درمانی را به گفت‌وگو نشسته است.

ابتکار: گزارشی از پرونده «پسران شوشتری» خواسته‌ایم

معصومه ابتکار - معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت که برای روشن شدن جزییات پرونده "تجاوز به پسران نوجوان شوشتری" گزارشی از استان مربوطه خواسته‌ایم که در صورت لزوم درباره آن اعلام نظر می‌کنیم.

پرداخت «حقوق» آبانماه بازنشستگان کشوری همراه با «بسته حمایتی دولت»

جمشید تقی‌زاده - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق آبان ماه تمامی بازنشستگان این صندوق به همراه بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی دولت پرداخت شده است.

راه‌اندازی سامانه کنترل و کاهش طلاق "تصمیم"

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به انجام مشاوره برای۳۸۰۰ پرونده در شش ماهه نخست امسال، گفت: با انجام مشاوره برای این زوجین، پرونده ۸.۵ درصد از آنان منجر به سازش شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، داریوش بیات نژاد - مدیرکل بهزیستی استان تهران در مراسم رونمایی و راه‌اندازی سامانه "تصمیم" با بیان این که طرح کنترل و کاهش طلاق از یک سال گذشته در استان تهران با استقرار دبیرخانه‌اش در سازمان بهزیستی آغاز به کار کرده است، گفت‌: این دبیرخانه با حضور همه نهادها و دستگاه‌های دخیل تشکیل شده است و به نیاز سنجی و جمع‌آوری آمار اطلاعات پرداخت است.

اعلام میانگین «حقوق» فرهنگیان و «تسهیلات بانکی» پرداختی به آنها

علی الهیار ترکمن - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش سقف و کف دریافتی فرهنگیان را اعلام و جزئیاتی از تسهیلات بانکی به آنها را ارائه کرد.

منع بیشتر دختران استثنایی دختر آذربایجان‌غربی از ادامه تحصیل

عیسی محمدی - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی گفت: کمبود نیروی انسانی و نبود فضای آموزشی کافی مشکل اصلی مراکز استثنایی استان است.

محمدی با اشاره به اینکه ۳۲ فضای آموزشی و ۱۷ مرکز یادگیری استثنایی در استان فعال است تصریح کرد: ۲۳۸۲ دانش آموز استثنایی با معلولیت‌های مختلف در آذربایجان غربی مشغول به تحصیل هستند که متاسفانه خانواده بیشتر دانش آموزان استثنایی دختر، در استان مانع از تحصیل این دانش آموزان در مقاطع بالاتر می‌شوند.

ایران هفته‌ای پربارش را در پیش رو دارد

مسعود حقیقت - مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی با بیان اینکه در بیشتر مناطق کشور طی هفته جاری پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت، گفت: از شنبه هفته آینده (۳ آذرماه) بارش‌های بالای نرمال در تعدادی از مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در تهران

حسین شهبازی - مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش غلظت ذرات معلق در تهران طی فردا (۲۸‌آبان) از سالم بودن هوای پایتخت طی امروز(۲۷ آبان) خبر داد.

مهلت یک هفته‌ای پلیس به رانندگان برای دریافت معاینه فنی معتبر

سردار حسین رحیمی - رییس پلیس پایتخت از تعیین مهلت یک هفته‌ای برای دریافت معاینه فنی خودروها خبر داد و گفت: از سوم آذرماه اعمال قانون برای اجرای طرح کاهش توسط دوربین‌ها در سراسر شهر انجام خواهد شد.

آغاز طرح زمستانی پلیس از ۲۲ آذر ماه

سردار تقی مهری - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح زمستانه پلیس و دیگر دستگاه‌ها در جاده‌های سراسر کشور از ۲۲ آذر ماه خبر داد.

همچنین پنج تیتر زیر جزو اخبار پربازدید امروز تحریریه اجتماعی ایسنا تا لحظه مخابره این گزارش هستند:

اطلاعیه وزارت رفاه درباره سامانه پیامکی " ۵۰۰۰۴۹۹"

اعلام میانگین «حقوق» فرهنگیان و «تسهیلات بانکی» پرداختی به آنها

دستگیری قاتل همسرکش در منزل پدرزن

پلیس آب چه وظایفی دارد؟

توزیع چند مرحله‌ای «سبدهای حمایت غذایی» تا پایان سال + مبلغ پرداختی

انتهای پیام

کد N2011730

وبگردی