آفتاب
مجید جلالی:

امیدوارم بازی با پرسپولیس برای ما التیام باشد

امیدوارم بازی با پرسپولیس برای ما التیام باشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: امیدوارم بازی با پرسپولیس برای ما التیام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه پرسپولیس و پیکان تهران، با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: یک ماه است که بازی نکرده ایم. آنچه که ما را التیام می دهد، بازی خوب برابر تیم بزرگ و خوب با نتیجه خوب است. تلاش می کنیم به هدفمان برسیم. 

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: شاید یک مقدار شرایط را برای پرسپولیس راحت تر و برای ما سخت تر کرده است. تیمی که نزدیک به سه سال است با هم هستند و پشتوانه قوی و ثبات دارد در ترکیب ۱۱ نفره خود هفت یا هشت نفر هستند که در فینال آسیا بازی کرده اند. فقط شاید پنج شش روز تمرین نکرده باشند. شاید فضایی است که برای آنها فضای توجیه یا راحت تر و آرام تری باشد. همه می دانیم که خدمات پرسپولیس و برانکو به فوتبال معلوم است. حتی تا روز گذشته که با بازیکنان صحبت کردم گفتم مسئولیتی داریم و برای اینکه به مسئولیت عمل کنیم باید با تمام وجود بازی خوب و شرافتمندانه انجام بدهیم. 

وی درباره برخورد دستیار کی روش با یک خبرنگار گفت: در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارم. آنچه مرا در این اتفاق تحریک کرد، غرور ملی بود که متاسف شدم. شرایط قبلا طوری بود که اگر یک نفر حرف می زد، شما (رسانه ها) به منتقدان امان نمی دادید. همه ما یکی هستیم. همه ما فوتبال را دوست داریم و گرد فوتبال جمع شده ایم ولی در نهایت اگر فوتبال ملی هم رشد کند ما هم خوشحال می شویم. رسانه ها یک گروهی درست کنند و عملکرد ۹ ساله خودشان را آسیب شناسی کنند. آنچه که الان ایجاد شده است، حاصل کاری است که خودتان انجام داده اید. ببخشید اینطور می گویم ولی این واقعیت محض است. 

ادامه دارد..

کد N2011389

وبگردی