آفتاب

رزرو هتل رامسر با بیشترین درصد تخفیف

رزرو هتل رامسر با بیشترین درصد تخفیف

هتل های پارسیان رامسر متشکل از هتل جدید، قدیم و متل ساحلی می باشد که همچون نگینی بر انگشتری سبز و آبی در دامنه رشته کوه های البرز و در مرکز شهرستان رامسر واقع شده است.

هتل های پارسیان رامسر متشکل از هتل جدید، قدیم و متل ساحلی می باشد که همچون نگینی بر انگشتری سبز و آبی در دامنه رشته کوه های البرز و در مرکز شهرستان رامسر دارای 152 باب اتاق و سوئیت مجلل با امکانات و تجهیزات مدرن و امکانات تفریحی از قبیل استخر شنا رو باز، آبگرم های معدنی و طبی، پارک کودک، سینمای اختصاصی، زمین ورزش و رستوران های باشکوه و مجلل، سفره خانه و چای خانه سنتی و سالن کنفرانس مجهز به سیستم صوتی و تصویری برای برگزاری همایش و سمینارهای علمی، آموزشی و تفریحی می باشد.



هتل جدید:


هتل جدید در سال 1337 توسط مهندس اشکودا با معماری به سبک کلاسیک در 3 طبقه با چشم انداز زیبای جنگل و دریا ساخته شده است.




هتل قدیم:

هتل قدیم رامسر با معماری بسیار زیبا در مرکز شهر در دامنه کوه‌های مشجر و فضای سبز با محوطه‌سازی چشم نواز واقع شده  و در سال 1312 ساخته شده است. زیربنای این هتل حدود 5 هزار متر مربع در 3 طبقه است و به لحاظ نوع معماری، زیبایی، موقعیت مکانی و تجهیزات یکی از مشهورترین هتل‌های خاورمیانه به شمار می‌رود.



متل ساحلی خزر:

متل ساحلی خزر در فاصله 20 متری از دریای خزر قرار گرفته است. فاصله آن از فرودگاه رامسر کمتر از 10 دقیقه است. این واحد اقامتی  دارای رستوران و تریا، تلفن، زمین والیبال، نمازخانه، روم سرویس، سرويس بهداشتی فرنگی، پارک بازی کودکان می باشد. از مزایای متل خزر نزدیک به شهر بازی بزرگ رامسر، وجود ساحل اختصاصی ماسه ای وسیع، دارای محوطه باز و سرسبز در کنار ساحل، کیفیت خوب اتاقها نسبت به قیمت مناسب آن است.

کد N2011336

وبگردی