آفتاب

مقیمی از مسئولیت فراری بود

مقیمی از مسئولیت فراری بود

فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران گفت: مقیمی دغدغه مردم را داشت و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هدایت الله جمالی‌پور در مراسم تودیع استاندار سابق تهران و معارفه سرپرست استانداری گفت: مقیمی استاندار سابق از جنس مردم بود و به صندلی اعتبار می داد. من خود شاهد بودم که او از منصب فرار می کرد و هیچ گاه غره به جایگاه نشد.

وی با بیان اینکه استاندار سابق تهران ارتباط با مردم را به عنوان یک سرمایه حفظ می کرد، خاطرنشان کرد: پیگیری، نگاه کارشناسانه و نصیحت دلسوزانه در کارها داشت و رعایت شان و جایگاه افراد را داشت و هیچ کس در تدین، پاکدستی، اخلاق و صداقت آقای مقیمی شک ندارد. قطعا با توجه به پیشینه ای که دارد می توانست جایگاه بالاتری داشته باشد.

جمالی پور خاطر نشان کرد: مقیمی به دلیل اخلاق نیک و مردمداری از مسئولیت فراری بود و تا به او تکلیف نمی شد خود پیشقدم نبود. مقیمی دغدغه مردم را داشت و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کرد و دستوراتش مبتنی بر این بود که حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مقیمی از همه تجارب برای هدایت استان برخوردار بود، تصریح کرد: متاسفم که تهران در چنین شرایطی او را از دست می دهد.

جمالی پور در ادامه و با اشاره به انتصاب حسن بیگی به عنوان سرپرست استانداری تهران گفت: همه آقای حسن بیگی را به دیانت، وارستگی، سلامت، عزت نفس و ایمان می شناسند.

وی ادامه داد: سرپرست جدید استانداری تهران دغدغه اش خدمت به مردم است و او مردی پارساست و از جنس خود ما است و امیدوارم در همین کسوت استانداری باقی بمانند.

ادامه دارد...

کد N2011162

وبگردی