آفتاب

چرا وین رونی منچستریونایتد را ترک کرد؟

چرا وین رونی منچستریونایتد را ترک کرد؟

مهاجم دی سی یونایتد از تصمیمش برای ترک منچستریونایتد پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، وین رونی پنج شنبه شب در ورزشگاه ومبلی برای آخرین بار پیراهن تیم ملی فوتبال انگلیس را برتن کرد و با ۱۲۰ پیکار از بازی‌های ملی برای همیشه خداحافظی کرد.

رونی در گفت و گو با اسکای اسپورت درباره ترک منچستریونایتد پس از ۱۳ سال و بازگشت به اورتون گفت: لحظاتی در زندگی وجود دارد که شما به خودتان شک مى کنید. باور دارم که برای بازگشت به ترکیب اصلی به اندازه کافی خوب بودم اما هیچ وقت این فرصت به من داده نشد.

او ادامه داد: در فینال لیگ اروپا یک دقیقه به زمین آمدم و در فینال لیگ کاپ مقابل ساوتهمپتون، به عنوان یار تعویضى در آستانه ورود به زمین بودم و آن لحظات خجالت آور بود.

رونی افزود: وضعیت به جایى داشت مى رسید که من خجالت زده شوم و با خود فکر کردم "نمی توانم این را ادامه دهم" و به اندازه ترک یونایتد برایم سخت بود. در بازی با ساوتهمپتون مورینیو به سمتم آمد و گفت می خواهم تو جام را بالای سر ببری. با خودم فکر مى کردم: خب من حتی در این بازی به میدان هم نرفتم. او بر این خواسته پافشاری می کرد و من هم رسماً این کار را انجام دادم و از آن گذشتم. در حال انجام چه کاری بودم؟ من باید از آن می گذشتم و به جایی دیگر می رفتم.

کد N2011056

وبگردی