آفتاب

جذب دانشجویان دکتری برای گذراندن فرصت مطالعاتی در پژوهشگاه علوم ورزشی

جذب دانشجویان دکتری برای گذراندن فرصت مطالعاتی در پژوهشگاه علوم ورزشی

پژوهشگاه علوم ورزشی، دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های سراسر کشور را برای گذراندن فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت جذب می‌کند.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه علم ورزشی به‌عنوان مرجع علمی پژوهش ورزش کشور آمادگی جذب دانشجو برای فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت (۶ تا ۹ ماهه) را دارد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند از ظرفیت‌های موجود این پژوهشگاه استفاده کنند. پذیرفته‌شدگان در این دوره‌ها از حقوق و مزایای دوره‌های فرصت مطالعاتی وزارت علوم برای دانشجویان بورسیه و غیر بورسیه بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند پس از کسب اطلاع از شرایط پذیرش به مطالعه سوابق اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه و سایر اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که به شکل تمام‌وقت یا پاره‌وقت با پژوهشگاه علوم ورزشی همکاری دارند، اقدام کرده و به مذاکره با این اعضا مبادرت کنند تا پس از کسب موافقت آنان، نامه پذیرش و دعوت‌نامه این پژوهشگاه را دریافت کنند.

ادامه روند پذیرش نیز در دانشگاه مبدأ و سازمان امور دانشجویان انجام می‌گیرد که بخشنامه‌های جاری در سایت این سازمان قابل‌مطالعه است.

شرایط دقیق استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مبدأ بر اساس سهمیه‌های مشخص انجام می‌شود و لذا دانشجویان می‌توانند در گام نخست از شرایط دانشگاه خوداطلاعات لازم را کسب کرده و چنانچه دارای شرایط لازم بودند، اقدام به مکاتبه با اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه علوم ورزشی کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتربه وب سایت http://ssrc.ac.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۷۴۷۸۸۴ داخلی ۱۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

کد N2010712

وبگردی