آفتاب

جشنواره "روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه" برگزار می‌شود

جشنواره "روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه" برگزار می‌شود

جشنواره علمی دانشجویی "روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه"، به همت انجمن‌های علمی دانشجویی 27 آبان ماه جاری در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره علمی دانشجویی "روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه" با هدف ترویج علم و فناوری، تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه، ترویج فعالیت‌های بین‌ رشته‌ای در بخش‌های نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی، برگزاری نشست‌های علمی-ترویجی و نمایشگاه علم در قاب هنر برگزار می‌شود. 

در اختتامیه این جشنواره، به سه غرفه برتر نمایشگاه انجمن‌های علمی دانشجویی از نظر آشنایی عموم مردم و دانشگاهیان با نقش علم در زندگی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. همچنین در اختتامیه این جشنواره به افراد برتر بخش UT_TED و آثار برتر بخش علم در قاب هنر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

همچنین، یکشنبه 27 آبان از ساعت 15 تا 17 نشست نگاهی فلسفی به رابطه علم و عموم مردم (علم و شبه علم) با حضور دکتر امیر محمد گمینی و دکتر حسین شیخ رضایی برگزار می‌شود.

در روز دوم جشنواره، دوشنبه 28 آبان از ساعت 15 تا 17 نشست چالش‌های ترویج علم با حضور دکتر اکرم قدیمی و دکتر عرفان خسروی برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه‌ها برای عموم آزاد است.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، اختتامیه جشنواره علمی دانشجویی روز جهانی علم، سه‌شنبه 29 آبان، ساعت 15:30 تا 17 در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N2010630

وبگردی