آفتاب

نمایش آثار برگزیده جشنواره عکس ورزشی ایران در میلان

نمایش آثار برگزیده جشنواره عکس ورزشی ایران در میلان

نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران در مقر جشنواره میلان ایتالیا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی تهران روز گذشته در مقر جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان 2018 با حضور پروفسور فرانکو اسکانی رئیس فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی، سیدمجتبی علوی دبیر جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، سیدامیر حسینی نماینده Ficts در ایران و علی سامعی نماینده فدراسیون جهانی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و مدیر هنری جشنواره عکس ورزشی برگزار شد.

در این مراسم که در آن علاقه مندان، فعالان و مدیران جشنواره فیلم و تلویزیون ورزشی از کشورهای مختلف حضور داشتند کتاب چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران که شامل آثار برگزیده بود نیز در اختیار حاضران قرار گرفت. نمایش این آثار تا 20 نوامبر در محل جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان ادامه دارد.

در چهارمین جشنواره عکس ورزشی که سال گذشته همزمان با یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های ورزشی ایران برگزار شد هیأت انتخاب و داوری شامل علی قلم سیاه، علی سامعی، ابوالفضل امان‌الله، فرشاد عباسی و ژان سلی از فرانسه ۱۷۸۳ عکس دریافتی از ۴۱ کشور جهان را برای انتخاب بهترین آثار بررسی کرده بودند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سازمان صداوسیما و شبکه ورزش برگزار می‌شود. این رویداد در ایران به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم‌های ورزشی به شمار می‌آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی را برعهده دارد.

مقر فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی (FICTS) در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند و ایران جزو مناطق ۱۶ گانه فدراسیون جهانی فیلم‌های ورزشی است. همه ساله در ماه نوامبر جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی با حضور چهره‌های سینمایی و قهرمانان ورزشی از کشورهای مختلف در میلان برگزار می‌شود.

کد N2010246

وبگردی