آفتاب

نگرانی مردم از معیشتشان بر طرف شود

نگرانی مردم از معیشتشان بر طرف شود

یک فعال سیاسی گفت: مردم می‌خواهند نگرانی‌شان از بابت وضعیت معیشتی امروز و آینده‌شان بر طرف شود.

ایرج ندیمی در گفت‌و ‌گو با ایسنا،‌ اظهار کرد: مسئه مردم از میان نشست‌ها و همایش‌ها ، خواندن نامه‌ها و شنیدن حرف‌هایشان معلوم می‌شود. موضوع آن ها عیان است؛ نگرانی وضعیت امروز را دارند و باید معیشتشان تامین شود.

وی ادامه داد: باید هزینه و درآمد مردم به کفاف برسد. اولین موضوع وضعیت امروز مردم معیشت است. آن‌ها بیش از همیشه نگران کاهش درآمد و ثروت خود از یک سو و تامین معیشتشان  از سوی دیگر هستند.

ندیمی تصریح کرد: دومین درخواستی که جامعه ما از حاکمیت دارد پیگیری برنامه‌ریزی‌ها از جهت تامین معیشت و نیازهایشان برای آینده است.

وی ادامه داد: نکته سومی هم وجود دارد که هم  به زیرساخت‌های داخلی مثل محیط زیست، بافت‌های فرسوده، گردشگری و ... مربوط می‌شود و هم به مسائل برون مرزی مربوط می‌شود.

این نماینده سابق مجلس گفت: مردم دریافتند که بدون نگاه به بیرون نمی شود ادامه داد. کاهش تنش‌های منطقه‌ای ، توجه به پیمان‌نامه‌ها و مذاکرات و روابط با همسایگان موضوعاتی است که امروزه مردم به آن توجه می‌کنند.

وی گفت: نمی‌توانیم بگوییم که تحریم‌ها بر ما تاثیری نگذاشته‌اند. ما باید بر اساس واقع بینی هم دشمنی آمریکا و عربستان را می بینیم و هم رابطه با سایر همسایگان و هم‌منطقه‌ای ها مورد توجه قرار دهیم، می شود هزینه ها را از طریق ارتباطاتت کاهش داد.

انتهای پیام

کد N2010172

وبگردی