آفتاب

آغاز فعالیت‌ تشکل‌های دانشجویی به مناسبت"روز دانشجو"/دانشگاه محل حضور رییس جمهور، مشخص نیست

آغاز فعالیت‌ تشکل‌های دانشجویی به مناسبت"روز دانشجو"/دانشگاه محل حضور رییس جمهور، مشخص نیست

معاون فرهنگی وزارت علوم از آغاز فعالیت‌های تشکل های دانشجویی دانشگاه‌ها به مناسبت "روز دانشجو" از ابتدای آذر خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها برنامه‌های پیشنهادی تشکل های دانشجویی را در اسرع وقت بررسی کنند.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مقدمات برنامه‌ ریزی به منظور برگزاری مراسم "16 آذر" یا "روز دانشجو" در معاونت فرهنگی وزارت علوم آغاز شده و با شروع ماه آذر برگزاری این برنامه‌ها جدی‌تر می شود و در پی این هستیم که برنامه حضور رییس جمهور در یکی از دانشگاه‌ها را تعیین می کنیم اما اینکه ایشان کدام در دانشگاه حضور پیدا کنند، هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها برنامه‌ریزیهای مربوط به برگزاری مراسم روز دانشجو را آغاز کنند، تصریح کرد: انتظار داریم فعالیت ‌های فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها در آذر ماه همزمان با شروع روز دانشجو بیشتر شود. اگر چه تجربه نشان می دهد فعالیت این دانشجویان در آذر ماه در مقایسه با سال های گذشته بیشتر خواهد شد.

معاون فرهنگی وزیر علوم تاکید کرد: دانشگاه‌ها موظف هستند هر برنامه‌ای را که تشکل‌های دانشجویی پیشنهاد کرد را در چارچوب قانون بررسی و سریعا به آن پاسخ بدهند و دانشگاه ها نباید با برگزاری برنامه‌ای که در چارچوب قانون است  و موضوع ساختارشکنی در آن مطرح نمی شود، مخالفت کنند.

انتهای پیام

کد N2009930

وبگردی