آفتاب

پیام تسلیت رییس کانونعالی کارگران بازنشسته کشور در پی درگذشت نوربخش و تاج‌الدین

پیام تسلیت رییس کانونعالی کارگران بازنشسته کشور در پی درگذشت نوربخش و تاج‌الدین

رییس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را در جریان سانحه رانندگی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام علی‌اصغر بیات به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

خبر عروج شهادت‌‌‌‌گونه دکتر نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی سازمان، آقای تاج‌‌‌الدین که در راه خدمتگزاری به خانواده بزرگ تامین اجتماعی و حفظ و حراست از کیان این سازمان بزرگ مردمی از جان مایه گذاشتند، بسیار سخت و طاقت‌‌فرساست.

صیانت از حقوق بازنشستگان و مستمری‌‌‌‌بگیران و دل نگرانی عمیق جهت کاهش مشکلات مخاطبان این حوزه از دغدغه‌‌های همیشگی ایشان بود.

بی‌‌تردید جامعه شریف بازنشستگان و مستمری‌‌‌‌بگیران تامین اجتماعی وامدار تلاش بی‌‌‌وقفه و خدمات ماندگارش خواهد بود. لذا همراه و دوشادوش کلیه بازنشستگان و مستمری‌‌‌بگیران ارجمند تامین اجتماعی به منظور ارج نهادن و قدرشناسی از زحمات و تلاش‌‌های بی‌‌‌وقفه و مجاهدت‌‌‌‌گونه آن عزیز سفر کرده از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه (۲۶ آبان) مقابل ساختمان تامین اجتماعی (جنب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گردهم می‌‌‌آییم و با اعلام تسلیت به خانواده بزرگ تامین اجتماعی تسلای خاطر بازماندگان خواهیم بود. 

از قادر متعال علو درجات و حشر با مقربان درگاهش مسألت می‌‌نمایم.

 

 

کد N2009688

وبگردی