آفتاب
جانشین نیروی هوایی ارتش:

بصیرت، مهم ترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است

بصیرت، مهم ترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است

جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: مهمترین راهبرد برای مقابله با توطئه های دشمنان هوشیاری و بصیرت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش در همایش مسئولین و هادیان سیاسی نهاجا که با حضور جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا سرهنگ احمد عسکری در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین راهبرد برای مقابله با توطئه های دشمنان هوشیاری و بصیرت است.

وی افزود: بصیرت، قوّه و نیرویی قلبی است که به مدد نور الهی، پدید آمده، حقیقت و باطن امور را آن چنان که هست در می یابد و با دید بصیرت، انسان، درست را از نادرست و حق را از باطل، به آسانی تشخیص می دهد.

امیر سرتیپ واحدی اظهار داشت: آن کس که دیده بصیرت دارد، نگاه هایش به سوی خوبی ها کشانده شده، از بدی ها دور داشته می شود و دارندة بصیرت و بینش درونی، پیش از آن که در پی عیب های دیگران باشد، عیب های خود را می جوید و می بیند و از گناهان و خطاهای خود، دست می شوید.

جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: شناخت درست لایه های سیاسی و اجتماعی، درک و شناخت عمق حوادث و توطئه های دشمن برگرفته از بصیرت سیاسی است که انسان را به مسایل روز آگاه می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در دهه ۶۰ شمسی پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات خیبر، در اورشلیم کنفرانسی توسط صهیونیست ها برگزار شد و موضوع بحث فوکویاما در این کنفرانس بازشناسی هویت شیعه بود.

امیر سرتیپ واحدی افزود: آن ها می گویند شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیررس ما است و این پرنده دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ که بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که شهادت طلبی ریشه در کربلا و عاشورای حسینی دارد و این مسأله شیعه را فناناپذیر کرده است و تیرهای زهرآگین سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی و نظامی به آن نمی رسد.

جانشین نیروی هوایی ارتش تصریح کرد:شیعه تنها عنصری است که هر چه آن را از بین ببرند، بیشتر می شود و آقای فوکویاما می گوید آن نقطه ای که در آموزه های شیعی بسیار اهمیت دارد، ولایت پذیری شیعه است و شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت فقیه است و نظریه ولایت فقیه برتر از نظریه نخبگان افلاطونی است و او معتقد است که ولایت پذیری بال سوم شیعه است که او را تهدید ناپذیر کرده است.

کد N2009491

وبگردی