آفتاب
رئیس مجمع جوانان استان خوزستان:

افزایش سازمانهای مردم نهاد جوانان خوزستان به۱۰۰ سمن تا پایان سال

افزایش سازمانهای مردم نهاد جوانان خوزستان به۱۰۰ سمن تا پایان سال

رییس مجمع جوانان استان خوزستان گفت:در حال حاضر ۷۰ سمن در استان فعالیت می کنند که با برنامه ریزی لازم این تعداد تا پایان امسال به یک صد سمن افزایش می یابد.

ایمان محمدی نرگسی در گفگو با خبرنگار مهر، افزود: هدف اصلی تشکیل مجمع جوانان استان  را شبکه سازی اجتماعی در جهت افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در عرصه مدیریت و تصمیم گیری دانست.

وی ادامه داد: مجمع  سازمان های مردم نهاد جوانان خوزستان با ۷ کمیسیون تخصصی کار خود را بر مبنای کاهش آسیب های اجتماعی استان با قدرت آغاز خواهد کرد.

محمدی نرگسی افزود: اولویت ما کاهش محرومیت و توسعه گردشگری و افزایش سمن ها در استان است و در حال حاضر ۷۰ سمن در استان فعالیت می کنند که با برنامه ریزی لازم این تعداد تا پایان امسال به یک صد سمن افزایش می یابد.

رییس مجمع جوانان خوزستان بیان کرد: خوزستان جز استان های جوان کشور است  و تمام هزینه های این مجمع از خیرین و سازمان های مردم نهاد تامین می شود لذا برای این که بتوانیم با قدرت بیشتری  کار خود را دنبال کنیم به حمایت و همراهی همه دستگاه ها نیاز داریم.

ایمان محمدی نرگسی افزود: از دیگر اهداف مجمع جوانان استان شبکه سازی اجتماعی و همگرایی تمام تشکل ها فعال اجتماعی در عرصه های مختلف است.

وی گفت: کمک به کاهش مشکلات جوانان در حوزه های همچون اشتغال، ازدواج، تحصیل و مسکن از دیگر اولویت های مجمع جوانان است که با سیاستگذاری و تدوین طرح ها و برنامه هایی در سطح ملی و استانی و ارائه آن به قوه مقننه و مجری در صدد رفع و یا کاهش این آسیب ها حرکت خواهد کرد.

در پایان محمدی نرگسی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش همکاران در مجمع جوانان استان خوزستان شاهد افزایش مشارکت اجتماعی جوانان و  تاسیس چشم گیر سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان تا ۲۵۰ سمن جوانان در پایان سال آینده خواهیم بود.

کد N2009387

وبگردی