آفتاب

آماده‌باش مدیریت بحران فارس برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی

آماده‌باش مدیریت بحران فارس برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که این استان با فراخوان امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات، آمادگی کاملی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی ناشی از بارندگی دارد.

«رحیم آزادی» در گفت‌وگو با ایسنا، و با اشاره به آغاز بارش از روز گذشته و پیش‌بینی تداوم بارش در نقاط مختلف استان فارس، گفت: تاکنون هیچگونه خسارتی به‌علت بارش‌های دو روز اخیر در هیچ یک از نقاط استان فارس گزارش نشده است.

وی از آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان و امدادی در سراسر استان خبر داد و گفت: همه شهرستان‌های فارس به طور مرتب توسط فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها رصد می‌شود.

آزادی با بیان این‌که هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی انجام شده است، افزود: تردد در محورهای مواصلاتی فارس عادی بوده و بدون مشکل برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: هشدارهای لازم به‌ویژه به جوامع روستایی و عشایری فارس برای جلوگیری از تردد یا اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و مناطق کوهستانی داده شده است.

آزادی خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم طی اطلاعیه‌هایی به دستگاه‌های خدمات‌رسان برای بررسی و کنترل الزمات و اصول ایمنی ارائه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با ابراز خرسندی از بارش‌های نسبتاً خوب در سراسر این استان و اکثر نقاط کشور، تأکید کرد که براساس نقشه‌‎های پیش‌یابی و نظرات کارشناسان، سامانه بارشی فعال در فارس تا پایان روز جمعه 25 تیرماه، در نقاطی از این استان فعال خواهد بود.

انتهای پیام

کد N2009366

وبگردی