آفتاب

زرینچه :قهرمانی استقلال در اسیاجدید و قدیم ندارد

زرینچه :قهرمانی استقلال در اسیاجدید و قدیم ندارد

جواد زرینچه کاپیتان سال‌های گذشته استقلال معتقد است وجود کمیته فنی تمرکز سرمربی تیم را بر هم می‌زند و نبودنش به صلاح یک تیم است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد زرینچه کاپیتان سال‌های گذشته استقلال معتقد است وجود کمیته فنی تمرکز سرمربی تیم را بر هم می‌زند و نبودنش به صلاح یک تیم است.با زرینچه در خصوص شرایط تیم صحبت کردیم.

* شرایط استقلال در هفته‌های اخیر خوب نیست. ارزیابی‌تان چیست؟
شرایط کلی استقلال در فصل جاری خوب نبود. استقلال با توجه به بازیکنانی که از دست داده نتوانست جایگزین خوبی برای آنها پیدا کند. زیرا فرصت کمی در نقل و انتقالات داشت و مجبور بود از داشته‌هایی موجود است استفاده کند. فکر می‌کنم اگر آنها بتوانند در این چهار بازی باقی مانده عملکرد خوبی داشته باشند می‌توانند در نیم فصل دوم بهتر نتیجه‌گیری کنند.

* کمیته فنی استقلال همچنان از کادرفنی حمایت می کند
کمیته فنی در ایران زیاد بازدهی ندارد. البته فکر نمی‌کنم کمیته فنی قصدش دخالت در بحث کادرفنی است زیرا خود شفر بهترین دانش مربیگری را دارد و خودش می‌داند در شرایط بحرانی چگونه تیمش را از این بحران‌ها خارج کند. او تجربه حضور در جام جهانی را دارد و کارنامه‌اش هم روشن و درخشان است . حضور کمیته فنی باعث می‌شود تمرکز شفر و کادرفنی‌اش برهم بخورد و حتی شرایط از این هم بدتر شود.
 

* خیلی هامعتقدند دو قهرمانی استقلال در اسیا مربوط به گذشته است
قهرمانی استقلال در اسیاجدید و قدیم ندارد. این دو قهرمانی به دست آمده و کسی نمی‌تواند بگوید چنین اتفاقی نیفتاده است. باید قبول کنیم استقلال پر افتخارترین تیم ایران در آسیا است. البته پیش‌بینی من این است که فصل آینده شرایط استقلال در اسیا خیلی بهتر از امسال خواهد بود.

 

* خودتان به چه کاری مشغول هستید؟
در حال گذراندن کلاس‌های مربیگری هستم. خیلی دوست دارم دوباره کار مربیگری را شروع کنم. چند پیشنهاد فصل گذشته شد اما به دلیل اینکه شرایطشان زیاد خوب نبود قبول نکردم. امیدوارم بتوانم سرمربیگری یک تیم را قبول کنم و بتوانم تجربیاتم را در اختیار جوانان بگذارم.

 

کد N2008290

وبگردی