آفتاب
دریادار موسوی:

تهدیدات آمریکایی‌ها ذره‌ای اثر گذار نخواهند بود

تهدیدات آمریکایی‌ها ذره‌ای اثر گذار نخواهند بود

معاون عملیات ارتش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای مستحکم و برای حفظ ارزش‌ها و مرزهای خود توانمند است که تهدیدات آمریکایی‌ها ذره‌ای اثرگذار نخواهند بود.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار سید محمود موسوی در حاشیه نخستین همایش ملی واکاوی تهدیدات نو پدید دفاعی نظامی که در دانشگاه جنگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با تهدیدات آمریکایی ها گفت: صحبت هایی که برخی از دولت مردان استکبار جهانی انجام می دهند جدید نیست؛ از ابتدای به روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی بر زبان آورده اند و خود آنها هم به ناکارآمد بودن این تهدیدات مطلع هستند.

معاون عملیات ارتش تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای مستحکم و برای حفظ ارزش ها و مرزهای خود توانمند است که این تهدیدات ذره ای اثر گذار نخواهند بود.

دریادار موسوی در ادامه به حمایت های مردم از نظام اشاره کرد و گفت: ما شاهد حمایت های مردمی در راهپیمایی های مختلف و صحنه های گوناگون هستیم یعنی ملت عملا در صحنه حضور دارد.

وی افزود: این حضور مردم در صحنه حمایت در پاسداری از ارزش های انقلاب را به نمایش می‌گذارد و این پیام را به استکبار می دهد که نمی توانند بین مردم و ‌مسئولان شکاف ایجاد کنند.

  • مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

دریادار موسوی تصریح کرد: تا زمانی که وحدت کلمه همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند وجود داشته باشد هیچ آسیبی متوجه جمهوری اسلامی نخواهد شد.

معاون عملیات ارتش درباره تهدید نفت کش های ایرانی در آبراه های بین المللی گفت: ایجاد هرگونه مزاحمت برای حمل و نقل وتجارت بین المللی از طریق آبراه های بین اللمللی بر خلاف قوانین بین المللی است، این اقدامات پسندیده و مورد پذیرش نخواهد بود.

دریادار موسوی ادامه داد: نیروهای مسلح از قابلیت های لازم برای حفاظت از منافع خود درعرصه های گوناگون را دارند چرا که جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته با همه تهدیدات تجارت خود درعرصه دریا را انجام داده است و همچنان ادامه خواهد داد.

معاون عملیات ارتش یادآور شد: نیروهای مسلح ایران این آمادگی را دارند که بنا به دستورات ابلاغی از طریق سلسله مراتب از ناوگان تجاری و نفتکش ها همچون گذشته در مقابل تهدیدات دفاع کنند.

دریادار موسوی افزود: نیروهای مسلح این حمایت ها را انجام می دهند تا به صورت مستمر بتوان از آبراه های بین المللی استفاده کرد.

کد N2007099

وبگردی