آفتاب
با پیدا شدن بقایای اجساد ۶ نفر دیگر؛

تلفات آتش سوزی کالیفرنیا به ۳۱ نفر رسید

تلفات آتش سوزی کالیفرنیا به ۳۱ نفر رسید

همشهری آنلاین: با پیدا شدن بقایای اجساد شش نفر دیگر، شمار تلفات آتش سوزی عظیم کالیفرنیا به 31 نفر رسید که بدین ترتیب این حادثه به مرگبارترین آتش سوزی تاریخ این ایالت تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آتش سوزی کالیفرنیا به مرگبارترین آتش سوزی آمریکا از سال ۱۹۹۳ تبدیل شده است.

 مقامات آمریکا از یک آزمایشگاه دی ان ای و گروههای انسان شناسی خواستند به شناسایی هویت قربانیان آتش سوزی کمک کنند. هنوز از سرنوشت 220 نفر در شمال کالیفرنیا اطلاعی در دست نیست.

این در حالی است که وزش باد و شرایط خشک آب و هوایی, مناطق بیشتری را در روزهای آینده تهدید می کند.

مسئولان ایمنی شهری برای شروع بحث درباره روند بهبود و بازسازی, از منطقه پارادایز بازدید کردند. این در حالی است که بخش عمده تلاش ها که باعث ادامه فعالیت عادی شهر می شود, صورت گرفته است.

  •  انتقال بقایای اجساد در پی آتش سوزی در پارادایس کالیفرنیا

در حالی که بازماندگان افراد ناپدیدشده در آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا برای یافتن عزیزان خود پناهگاهها را جستجو می کنند, گروه امداد و نجات یکشنبه با تشدید تلاش ها برای یافتن اجساد در ویرانه ها در شهر پارادایس, بقایای دست کم یک جسد را کشف کردند.

شمار تلفات آتش سوزی در سراسر ایالت تاکنون بیش از 31 نفر اعلام شده است. این در حالی است که ظاهراً به طور قطع این رقم افزایش خواهد یافت. پس از آنکه آتش سوزی بخشی از شمال کالیفرنیا را تخریب کرد, دست کم 100 نفر ناپدید شدند.

دست کم پنج گروه امداد و نجات مشغول کمک به بازماندگان و جستجو در شهر 27 هزار نفری پارادایس و مناطق اطراف آن هستند. بخش عمده شهر پارادایس, پنجشنبه گذشته در آتش سوخت.

  • افزایش کشته شدگان در آتش سوزی  کالیفرنیا 

 ­شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد شمار تلفات ناشی از وقوع آتش سوزی مهیب در ایالت کالیفرنیای آمریکا همچنان در حال افزایش است. وزش شدید باد در حال گستراندن هر چه بیشتر این آتش سوزی است . تاکنون سی و یک نفر بر اثر این آتش سوزی جان خود را از دست داده اند که بیست و یک تن از آنها در شمال کالیفرنیا کشته شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس24، آتش سوزی شدید در اراضی جنگلی کالیفرنیا همچنان ادامه دارد. هزاران آتش نشان برای مهار آتش تلاش می کنند. جستجو برای یافتن کشته شدگان احتمالی در ویرانه های خانه ها و خودروهای سوخته ادامه دارد. تازه ترین آمار از کشته شدن دست کم بیست و نه نفر و ناپدید شدن 228 نفر حکایت دارد.

کد N2007092

وبگردی