آفتاب

تصمیم گیری‌های دکتر حقیقت کیش در عرصه آموزش نساجی کشور در تاریخ ماندگار می‌ماند

تصمیم گیری‌های دکتر حقیقت کیش در عرصه آموزش نساجی کشور در تاریخ ماندگار می‌ماند

رییس سابق دانشگاه امیرکبیر جایگاه علمی و اخلاقی دکتر حقیقت کیش از اساتید پیشکسوت عرصه نساجی دانشگاه امیرکبیر را بسیار بی بدیل و ماندگار توصیف کرد و گفت: تصمیم گیری‌هایی که این استاد در عرصه آموزش نساجی برای دانشجویان دوره‌های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها گرفت در تاریخ آموزش عالی ماندگار می‌ماند.

دکتر رهایی در مراسم تجلیل از دکتر محمد حقیقت کیش از اساتید پیشکسوت دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با ایسنا، به توصیف ویژگی‌های علمی و شخصیتی ایشان پرداخت و گفت: دکتر حقیقت کیش از اساتید به نام و پیشکسوت در صنعت نساجی کشور است که نقش بزرگی در اعتلای دانشگاه صنعتی امیرکبیر داشته است. در واقع این استاد در تمام مسندهایی که در این دانشگاه حضور داشتند چه در مسند ریاست دانشکده مهندسی نساجی و چه در مسئولیت‌هایی که در دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه بر عهده داشتند همچنین در شورای برنامه ریزی آموزش عالی آثار بسیار ثمربخشی از خود به جا گذاشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجایی که دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه امیرکبیر به عنوان مادر دانشکده‌های نساجی سراسر کشور مطرح است و به حق این جایگاه را کسب کرده است نقش دکتر حقیقت کیش که یکی از پیشکسوتان این عرصه است نقش بسیار بدیل و تعیین کننده است. به طوریکه شاگردان زیادی در این دانشگاه توسط آن بزرگوار تربیت شده است. به طوریکه جایگاه علمی بسیار اثرگذاری هم در این دانشگاه و هم در سایر دانشگاه‌های کشور از خود به جا گذاشته است.

رئیس سابق دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچنین خاطرنشان کرد: دکتر حقیقت کیش در تدوین برنامه‌های آموزشی سراسر کشور در رشته نساجی در دوره‌های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یکی از تصمیمات اثرگذار و ماندگاری را از خود به جا گذاشتند. در واقع نام این استاد بزرگوار به دلیل تصمیم گیری‌های بسیار کلیدی و موثر در عرصه آموزش نساجی دانشگاهی کشور در وزارت علوم به عنوان فردی بی بدیل ثبت شده است.

انتهای پیام

کد N2007010

وبگردی