آفتاب

بودجه سال ۹۸ شرکت ارتباطات زیرساخت بررسی شد

بودجه سال ۹۸ شرکت ارتباطات زیرساخت بررسی شد

کلیات برنامه و بودجه سال آینده شرکت ارتباطات زیرساخت در مجمع عمومی این شرکت، به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با تصویب کلیات برنامه و بودجه این شرکت برای سال آینده، برگزار شد.

این مجمع با حضور سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، برای بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۸ شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور تمامی اعضای مجمع تشکیل شد.

در ابتدای جلسه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس مجمع با توجه به اهداف شرکت، خواستار تطابق سرمایه گذاری ها با درآمدهای متناسب با اهداف پیشنهادی، از اعضای مجمع شد.

معاون برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز به نیابت از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به بیان برنامه ها و بودجه پیشنهادی سال آینده این شرکت با هدف تحقق و تامین زیرساخت های اصلی شبکه ملی اطلاعات و کسب سهم مناسب از ارتباطات منطقه ای پرداخت.

در ادامه این جلسه، اعضای مجمع ضمن تصویب کلیات برنامه و بودجه، مقرر کردند جزئیات درآمد و هزینه با رعایت بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ تنظیم و در سامانه مربوط به سازمان برنامه و بودجه کشور درج شود.

کد N2005707

وبگردی