آفتاب

بخشی از طلب مزدی کارگران فضای سیز شهرداری الوند پرداخت شد/مطالبات کارگران خدماتی هنوز پرداخت نشده است

بخشی از طلب مزدی کارگران فضای سیز شهرداری الوند پرداخت شد/مطالبات کارگران خدماتی هنوز پرداخت نشده است

تعدادی از کارگران خدماتی شهرداری الوند در استان قزوین، همچنان بابت معوقات مزدی طلبکارند. این کارگران در استخدام پیمانکارند و گفته می‌شود که پیمانکار پیشین هنوز با آنها تسویه حساب نکرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران خدماتی شهرداری الوند در استان قزوین، همچنان بابت معوقات مزدی طلبکارند.

کارگران موردنظر تا پایان تیر ماه سال جاری در استخدام شرکت پیمانکاری «تارا نام آسیا» بودند و آنطور که خود می‌گویند از تیرماه سال جاری، پیگیر این مطالبات هستند. مطالباتی که بین ۴ تا ۵ میلیون تومان ارزش دارد و شامل حق سنوات، حق مرخصی، اضافه‌کاری، عیدی و پاداش سال جاری است.

به گفته یکی از کارگران، آنها درحال حاضر زیرنظر پیمانکار جدید به‌‌‌ همان حرفه سابق اشتغال دارند و ظاهرا پیمانکار جدید به پرداخت به موقع دستمزد پایبند نبوده و یک ماه از دستمزد آنها به تاخیر افتاده است.

این کارگر خدماتی شهرداری الوند گفت: جدا از به تاخیر افتادن مطالبات ما کارگران خدماتی، دستمزد همکاران شاغل در بخش فضای سبز نیز چندین ماه به تاخیر افتاده که در نتیجه این اتفاق، آنها روز گذشته آنها دست به اعتراض صنفی زدند.

طبق اظهارات وی، بعد از اعتراض روز گذشته کارگران فضای سبز، شهرداری حدود ۸۰۰ تا یک میلیون تومان از معوقات مزدی همه کارگران را به حساب آنها واریز کرده است.

کد N2005687

وبگردی