آفتاب

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در نی‌ریز

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در نی‌ریز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز در یک عملیات منسجم، یک تن و ۱۴کیلو مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار احمد علی گودرزی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز با پشتیبانی اطلاعاتی، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری موادمخدر در محورهای مواصلاتی، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، طی یک عملیات منسجم موفق شدند یک دستگاه خودرو وانت پیکان را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۷۶۷ کیلو و ۳۰۰گرم تریاک و ۲۴۷ کیلوگرم حشیش کشف کنند و در این خصوص دو متهم دستگیر شدند.

سردار گودرزی به توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به عنوان اسکورت این محموله و دستگیری ۴ متهم دیگر اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان برای عملی کردن نقشه های پلید خود، مواد افیونی را به صورت ماهرانه در خودرو وانت پیکان جاسازی و قصد انتقال آن را داشتند که با هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با اشاره به معرفی قاچاقچیان به دستگاه قضائی، تصریح کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

کد N2004954

وبگردی