آفتاب

با حال و هوای آزادی تا شروع فینال آسیا | عکس + فیلم

با حال و هوای آزادی تا شروع فینال آسیا | عکس + فیلم

در حالی که تقریباً طبقه اول ورزشگاه پر شده است، جمعیت زیادی هم در اطراف استادیوم در حال ورود به داخل ورزشگاه هستند.

برترین ها: تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد رفت.

در شرایطی که ظرفیت ورزشگاه تقریبا پر شده، هنوز ورود هواداران به ورزشگاه ادامه دارد.






چند تن از افرادی که در بیرون از ورزشگاه اقدام به فروش بلیت در بازارسیاه را داشتند، توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

ظرفیت پارکینگ‌های درب غربی ورزشگاه آزادی تکمیل شده است و خیلی از هواداران با خودروهای خود در بیرون از استادیوم سرگردان هستند.

ترافیک همچنان در ورودی ورزشگاه آزادی ادامه دارد و هواداران ساعت‌ها پشت ترافیک ماندند.

حضور پلیس‌های اسب‌سوار در ورزشگاه باعث شده است هواداران نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان دهند و با آنها عکس سلفی بگیرند.

در حالی که پیش از این هم گفته شده بود که هواداران بدون بلیت نمی‌توانند به ورزشگاه بروند، امروز از سوی مأموران انتظامی تأکید شد هوادارانی که بلیت ندارند ورزشگاه را ترک کنند، چراکه اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت.

خیلی از هواداران تیم پرسپولیس که از شهرستان‌های مختلف برای تماشای این بازی به تهران آمده بودند بدون بلیت هستند و این در حالی است که در ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی به فروش نمی‌رسد.

اسکوربوردی بیرون از ورزشگاه نصب شده است تا هوادارانی که نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند بازی را در این قسمت تماشا کنند.

انتقال جایگاه خبرنگاران به قسمت CIP ورزشگاه باعث ناراحتی آنها شده است، چرا که امکانات لازم برای پوشش خبری در این جایگاه وجود ندارد.












حدود 700 هوادار خانم این بازی را از نزدیک نظاره می‌کنند.

خانم‌ها در حال آماده شدن برای حضور در صف و رفتن به ورزشگاه هستند.

دختر برانکو ایوانکوویچ با تشریفات وارد ورزشگاه آزادی شد.

دختر علی پروین نتوانست به صورت جداگانه به ورزشگاه برود و همراه با سایر بانوان راهی استادیوم آزادی خواهد شد.

دختران محمود خوردبین سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم به ورزشگاه آزادی می‌آیند. خوردبین هم به خاطر دختران خود امروز از نزدیک دیدار فینال برگشت را نظاره می‌کند.










جرثقیل‌های متعلق به راهنمایی و رانندگی استان تهران در اطراف استادیوم آزادی حضور دارند و چنانچه هواداران خودروهای خود را کنار استادیوم پارک کنند به پارکینگ منتقل می‌کنند.

پیراهن تیم پرسپولیس در اقدامی از سوی اسپانسر این باشگاه به مبلغ 500 هزار تومان به فروش می‌رسد که هواداران نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و قیمت آن را خیلی بالا دانستند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس وعده داده بود در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، سبیل خواهد گذاشت که هواداران به خاطر همین موضوع با زدن سبیل‌های مصنوعی وارد ورزشگاه شدند!

به خاطر استقبال خوب و زیاد هواداران پرسپولیس درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 9 صبح باز شد، در حالی که پیش از این گفته شده بود هواداران از ساعت 12 می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

درحالی که بلیت‌های این دیدار از قبل به صورت الکترونیکی به فروش رسیده است از سوی مأموران انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی به هواداران اعلام شد اگر بلیت از قبل تهیه نکرده‌اند، ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

به خاطر الزمات و دستورالعمل AFC و ایرادات آنها در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی و تغییرات ایحاد شده در قسمت گیت‌های ورودی تماشاگران هواداران با مکانیزم منظمی وارد استادیوم می‌شوند و در این بین بازرسی زیادی هم از هواداران به عمل می‌آید.

قسمتی از جایگاه ضلع شمالی ورزشگاه را برای بانوان تماشاگر اختصاص داد‌ه‌اند. بانوان خبرنگار بانوان داخلی هم در جایگاه خبرنگاران حضور خواهند داشت.

عوامل برگزاری این دیدار اعلام کردند هواداران فقط می‌توانند با کارت ملی وارد ورزشگاه شوند.

خارج از ورزشگاه بلیت‌هایی که روی آن مهر غیر قابل فروش خورده است در بازار سیاه فروخته می‌شود.





















کد N2004822

وبگردی