آفتاب

دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی فراخوان میزبانی بخش تئاتر مناطق را منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی فراخوان میزبانی بخش تئاتر مناطق را منتشر کرد

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی با انتشار اطلاعیه‌ای جزییات نحوه میزبانی بخش تئاتر مناطق این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، نحوه میزبانی بخش تئاتر مناطق بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی ستاد برگزاری این دوره اعلام شد.

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در این اطلاعیه که خطاب به دانشگاه‌ها، انجمن‌های علمی نمایش و کانون‌های تئاتر دانشگاه‌‌ها منتشر شده از مدیران و دست‌اندرکاران این مجموعه‌ها دعوت کرد ضمن بررسی شرایط مجموعه‌های مورد نظر خود برای میزبانی آثار نمایشی بخش مناطق جشنواره از جمله امکانات زیرساختی، سخت‌افزارهای سالن‌ها و تجهیزات، موقعیت جغرافیایی تالارهای نمایش و نحوه حمایت نهادهای مرتبط از موارد اولویت امکان‌سنجی بخش مناطق، آمادگی خود را در این زمینه اعلام کنند.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت سال ۱۳۹۸  به همت اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، «نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)»، «پژوهش (جایزه فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه  نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان‌نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

کد N2004781

وبگردی