آفتاب

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر/ حضور پررنگ شاگردان قلعه‌نویی و تقوی

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر/ حضور پررنگ شاگردان قلعه‌نویی و تقوی

سپاهان بیشترین سهمیه را در تیم منتخب هفته یازدهم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام دیدار سپاهان - سایپا به پایان رسید و مطابق رسم هر هفته تیمی منتخب از بهترین بازیکنان تشکیل داده‌ایم:

 

دروازه‌بان: احسان مرادیان (فولاد خوزستان)

گلر فولاد با کلین شیت خود و ایستادگی مقابل حملات مهاجمان صنعت نفت نقش پررنگی در یک امتیاز تیمش از دربی خوزستان دارد.

 

مدافع چپ: احسان حاج‌صفی (تراکتورسازی)

با دو پاس گلی که مقابل پیکان داد نقش اصلی را در پیروزی 2-1 تراکتورسازان در هفته یازدهم داشت و نشان داد خرید خوبی برای تراکتورسازی است.

 

مدافع میانی: موسی کولیبالی (نفت مسجد سلیمان)

در برابر حملات پر تعداد بازیکنان استقلال خوزستان ایستادگی کرد تا با عملکرد خوب خودش در خط دفاع از عوامل پیروزی تیمش باشد.

 

مدافع میانی: حسین کنعانی‌زادگان (ماشین‌سازی)

مقابل تیم سابقش یعنی استقلال انگیزه بالایی داشت و این انگیزه را به کار گرفت و به تیمش برای بسته ماندن دروازه کمک کرد تا یک امتیاز ارزشمند مقابل شاگردان شفر کسب کنند.

 

مدافع راست: حسن جعفری (سپاهان)

در نبود ایرانپوریان حسابی جای خالی او را پر کرده و در سمت راست خط دفاع نمایش خوبی در دیدارهای اخیر داشته است که نقطه اوج آن پاس گلی بود که به کی‌روش استنلی داد.

 

هافبک میانی: مسعود شجاعی(تراکتورسازی)

به خوبی در مرکز میانه میدان تراکتورسازی جای گرفته است و با بازی‌های خوبش هر هفته به قدرت گرفتن این تیم کمک می‌کند. در دیدار بار پیکان هم شجاعی از خوب‌های تیمش بود.

 

هافبک میانی: محمد کریمی (سپاهان)

به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد ولی توانست بازهم مثل همیشه اثرگذار باشد و پاس گل سوم سپاهان را هم برای استنلی فرستاد.

 

هافبک میانی: محمد قاسمی‌نژاد (پدیده)

دو پاس گل در دیدار با نساجی دلیلی کافی برای حضور قاسمی نژاد در تیم منتخب هفته است و او مزد بازی خوبش را با رقم زدن برتری تیمش گرفت.

 

مهاجم کناری: محمد غلامی (سپیدرود)

عملکرد خوبی داشت و از تجربه بالای خودش در زمین استفاده کرد و گل کردن پنالتی تیمش در ادامه بازی خوب او در طول این دیدار بود که 3 امتیاز به همراه داشت.

 

مهاجم کناری: امین قاسمی نژاد (پدیده)

یکی از خوب‌های لیگ برتر تا اینجای کار و بدون شک از عوامل اصلی صدرنشینی پدیده بوده است و این بازی خوب را برابر نساجی هم تکرار کرد و یک گل هم به ثمر رساند تا مزد بازی خوبش را بگیرد.

 

مهاجم نوک: کی‌روش استنلی (سپاهان)

این روزها آماده‌ترین مهاجم لیگ برتر است و تیم‌های مختلف با علم به اینکه توپها در سپاهان به او ختم می‌شود بازهم در مهارش عاجزند. دو گل و یک پاس گل حاصل عملکرد درخشان او در هفته یازدهم مقابل سایپا بود که باعث شد به صدر جدول گلزنان صعود کند.

کد N2004448

وبگردی