آفتاب

توجه و تکریم خانواده شهدا از اولویت‌های جدی نیروی انتظامی است

 توجه و تکریم خانواده شهدا از اولویت‌های جدی نیروی انتظامی است

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: تلاش ما بر این است که خدمتگذار خوبی برای کسانی باشیم که عزت این نظام و اقتدار امروز نتیجه جانفشانی آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در یادواره سرداران و بیش از ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ما این مراسم را در شب رحلت پیامبر گرامی اسلام برگزار کردیم تا یادآوری کنیم این یادواره مسیری است که ۱۴۰۰ سال پیش نبی مکرم اسلام به ما نشان داده است و هزاران هزار انسان پاک از جمله ائمه معصومین جان خود را برای آن تقدیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره بیش از ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گرامی می‌داریم ۵۰۰ شهید از این شهدا در جهبه‌های جنگ و نبرد با بعثیان و دفاع از حدود و ثغور کشور جان خود را از دست داده‌اند. ۱۰۰۰ شهید نیز از شهدای مرزی هستند که برای امنیت کشور جان باختند و ۱۷۹ شهید از سرداران نیروی انتظامی هستند که در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنان که در برخورد با برهم زنندگان، امنیت ، اشرار ، قاچاقچیان و اوباش با قدرت و قاطعیت برخورد می‌کند یکی از اولویت‌های جدی‌اش توجه و تکریم خانواده شهداست بر همین اساس ما هر پنجشنبه برای تکریم خانواده شهدا تلاش می‌کنیم و تلاش ما بر این است که خدمتگذار خوبی برای کسانی باشیم که عزت این نظام و اقتدار امروز نتیجه جانفشانی آنهاست.

کد N2002854

وبگردی