آفتاب

چرا سایت بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان آسیا از دسترس خارج شد؟

چرا سایت بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان آسیا از دسترس خارج شد؟

سامانه بلیت فروشی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا دلیل از دسترس خارج شدن این سایت را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بر این بود که از ساعت 12 امروز سایت گیشه 3 اقدام به فروش اینترنتی بلیط بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان بکند. دیداری که شنبه هفته آینده بین دو تیم پرسپولیس تهران و کاشیما آنترلز برگزار می‌شود و بعد از چند سال فینال بزرگی در استادیوم آزادی انجام خواهد شد.

اما بر اساس اتفاق عجیب وقتی هواداران برای خرید بلیط به این سایت مراجعه کردند با ارور خاصی مواجه شدند و نتوانستند خرید اینترنتی انجام دهند. اتفاقی که نگرانی بسیاری ایجاد کرد. حالا پس از پرس و جو از مسئولان سایت گیشه 3 متوجه شدیم در همان ساعت اولیه نزدیک به 1.5 میلیون نفر برای خرید بلیط به سایت وارد شده بودند و به همین دلیل و طبق اصطلاح موجود، سرور سایت مورد نظر down و از دسترس خارج شده است. به همین دلیل طرفداران پرسپولیس نتوانستند تا به الان بلیطی خریداری کنند.

طبق ادعا این مسئولین مشکلات موجود در سایت مرتفع شده و از ساعت 15 دوباره در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت. بیش از این در زمان فروش بلیط بازی پرسپولیس و السد این مشکل برای هواداران به وجود آمد و به علت هجوم ناگهانی به سایت سرورها با مشکل رو به رو شد اما با گذشت زمانی و پس از بازگشت به حالت عادی تمامی بلیط‌ها تهیه شده به فروش رفت و هواداران بدون مشکلی بازی را تماشا کردند.

کد N2001949

وبگردی