آفتاب

مخاطب اصلی" سند الگوی پایه اسلامی-ایرانی پیشرفت" جوانان هستند

مخاطب اصلی" سند الگوی پایه اسلامی-ایرانی پیشرفت" جوانان هستند

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:مخاطب اصلی سند الگوی پایه اسلامی-ایرانی پیشرفت جوانان هستند زیرا این الگو تکلیف آینده پنجاه ساله را روشن می‌کند.

سید مصطفی میرسلیم در گفت‌و گو با ایسنا،‌ توضیحاتی درباره چگونگی ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به موضوع سند الگوی پایه اسلامی_ایرانی پیشرفت ارائه کرد، که به این شرح است:

-با توجه به اینکه مقام معظم رهبری مجمع تشخیص مصلحت نظام را مکلف کردند که سند الگوی پایه اسلامی_ایرانی پیشرفت را به عنوان چارچوب بالادستی سیاست‌های کلی مورد ملاحظه قرار دهد، مجمع چگونه به این موضوع ورود خواهند کرد؟

در مجمع هریک از کارگروه‌های تخصصی پنج گانه مستقلا به مفاد این سند خواهند پرداخت و سپس مجموعا در یک کمیسیون خاص جمع بندی خواهد شد تا پس از تصویب در صحن شورای مجمع ابلاغ شود.
 
-اهمیت پرداختن به این الگو برای اقشاری همچون جوانان و نوجوانان که مورد توجه ویژه رهبری هم هستند، در چیست؟

مخاطب اصلی این سند در واقع همان جوانان هستند، زیرا این الگو تکلیف آیندۀ پنجاه ساله را روشن می کند؛ یعنی آیندۀ نسل نوجوان و جوان امروز. در این سند تمام آنچه باید به نجات و سعادت و موفقیت جوانان امروز کمک کند پیش بینی شده است.

- مجمع برای اجرای این ماموریت به چه همکاری هایی از سوی نهاد ها و سازمان های دیگر نیاز دارد؟

طبق معمول ، در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی از همۀ اهل فن و صاحب نظران دعوت خواهد شد تا بتوان به نتیجه ای دست یافت که ان شاءالله بی نقص باشد.

انتهای پیام

کد N2001690

وبگردی