آفتاب

جلسه هیات اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه هیات اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی برگزار شد

جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیات رئیسه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادق زاده (دبیر اجرایی خانه کارگر  آذربایجان شرقی) در ابتدای این جلسه به تشریح  مسائل و موضوعات روز کارگران و بازنشستگان پرداخت و گفت: هم‌اکنون وضعیت کارگران شاغل و بازنشسته  مناسب نیست و از لحاط معیشتی دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به موضوع شناورسازی حقوق کارگران و بازنشستگان گفت: باتوجه وضعیت فعلی اقتصاد کشور، سال آینده برای افزایش حقوق کارگران دیر است بدین ترتیب به دنبال طرحی برای شناور کردن دستمزد کارگران هستیم.

صادق زاده همچنین در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار در روز ۲۹ آبان در تبریز گفت: تلاش خواهیم کرد تا این مراسم را با همکاری سایر تشکلات به نحو شایسته‌ای با هدف پیگیری مشکلات جامعه کارگری و تبیین اهداف قانون کار برگزار کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با تشریح روند رو به رشد فعالیت‌های این نهاد کارگری اظهار داشت: تلاش داریم تا در راستای اهداف خانه کارگر مسایل این قشر را جدی‌تر دنبال کنیم.

وی در ادامه از حضور موثر اعضای  هیأت اجرایی خانه کارگر اذربایجان شرقی در کنگره سراسری خانه‌های کارگر خبر داد و گفت: به یاری حضرت حق در این کنگره اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی تلاش خواهند کرد با ارایه پیشنهادات در راستای اهداف کلان خانه کارگر نقش سازنده‌ای ایفا نمایند.

در این جلسه همچنین سایر اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد N2001652

وبگردی