آفتاب

تدریس خصوصی با بهترین قیمت در سال 97

تدریس خصوصی با بهترین قیمت در سال 97

اگر فرزند محصل داشته باشید یا خودتان دانش آموز باشید حتما از تدریس خصوصی استفاده کرده اید یا حداقل نام آن را شنیده اید...

اگر فرزند محصل داشته باشید یا خودتان دانش آموز باشید حتما از تدریس خصوصی استفاده کرده اید یا حداقل نام آن را شنیده اید.
به طور دقیق نمی توان گفت که زمان پیدایش تدریس خصوصی در ایران از چه زمانی بوده است و والدین در چه زمانی احساس کردند که به غیر از مدرسه فرزندشان به تدریس خصوصی احتیاج دارد.
اما می توان حدس زد که بیشترین درسی که دانش‌آموزان و والدین تمایل به تدریس خصوصی در آن دارند تدریس خصوصی درس ریاضی است
مدرسانه چندین سال است که به طور تخصصی بر روی تک درس ریاضی فعالیت می کند.
در واقع مدرسانه موسسه تدریس خصوصی ریاضی در تهران است که تمام هم و غم خود را روی اصلی ترین درس و به نوعی مهمترین درس دانش آموزان یعنی درس ریاضی گذاشته است.
بسیاری از والدین و یا دانش‌آموزان تجربه‌های خوبی در مورد تدریس خصوصی ریاضی ندارند زیرا اگر شما گذرتان به یکی از دانشگاه های تهران هم خورده باشد در آنجا متوجه خواهید شد که تقریباً هر دانشجوی در حال پخش کارت ویزیت برای تدریس خصوصی است و قاعدتاً آنها مدعی هستند که می‌توانند تمام دروس دبیرستان را با دانش آموزان کار کنند زیرا دبیرستان خود را با موفقیت گذرانده و اکنون نیز در دانشگاه هستند اما از نظر مدرسانه این کار بسیار غلط است.
این کار مانند این می ماند که هر کسی که گواهینامه دارد پس می تواند مسافر جابجا کند .
اولین نکته ای که مدرسانه برای بالا بردن راندمان کلاس های خود در تدریس خصوصی ریاضی صددرصد و کامل رعایت می‌کند استخدام سختگیرانه و حرفه ای دبیران است و نه استخدام هر کسی که مدعی معلمی در تدریس خصوصی است.
برای مثال اگر شخصی خود را معلم خصوصی ریاضی نهم بداند و برای تدریس به مدرسانه مراجعه کند حتی اگر مدرک لیسانس ریاضی هم داشته باشد باز هم توسط کارشناسان تدریس مدرسان این مورد بررسی قرار می گیرد زیرا کسی که حتی مدرک کارشناسی در ریاضی را دارد و ممکن است نتواند ریاضی را به دانش آموز به خوبی منتقل کند.
از نظر ما تدریس یک حرفه است و پیگیری دانش‌آموز یک هنر وقتی که این حرفه و هنر ترکیب می‌شوند مدرسانه را تشکیل می‌دهند.
بعد از تغییراتی که در کتاب‌های درسی در این چند سال اخیر اتفاق افتاده است و پایه‌های تحصیلی نیز به تبع آن تغییر کرده‌اند گرایش کتاب‌های درسی به سمت آموزش مفهومی است و کتاب ریاضی دانش‌آموزان نیز بیشترین تغییر را در این نحوه تدریس مفهومی داشته است خوشبختانه مدرسانه با تجربه چند ساله خود قبل از تغییرات آموزشی آموزش و پرورش روی آموزش مفهومی فعالیت داشته است و یکی از نقاط برتر مدرسانه داشتن نظام آموزشی است که این موضوع در هماهنگی دبیران و نشان دادن مسیر اصلی تدریس به آنها بسیار کمک کننده است.
مدرسانه فقط اختیار تدریس را به دبیر می‌دهد و بعد از آن مدرسانه است که هم دبیر و هم دانش آموز را به صورت حرفه‌ای پیگیری می‌کند.
کد N2001429

وبگردی