آفتاب

گزارش سایت کرواسی از پرسپولیس؛ برانکو باید کار را تمام کند

گزارش سایت کرواسی از پرسپولیس؛ برانکو باید کار را تمام کند

شاگردان برانکو ایوانکوویچ علیرغم شکست در بازی رفت همچنان شانس بزرگی برای تصاحب عنوان قهرمانی آسیا پیش رو دارند.

به گزارش ایلنا، نه فقط هواداران پرسپولیس، بلکه هموطنان برانکو ایوانکوویچ هم به قهرمانی قرمزهای تهران در آسیا امیدوارند. این خواست و توجه‌شان به پرسپولیس هم دلیل روشنی دارد: برانکو ایوانکوویچ؛ مردی که با قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به نخستین مربی کروات تبدیل خواهد شد که این عنوان را از آن خود می‌کند.

البته پیش از او زلاتکو دالیچ که حالا سرمربی تیم ملی کرواسی است، حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده بود اما نتوانست جام بگیرد و حالا کروات‌ها امیدوارند که برانکو کار ناتمام او را تمام کند.

این امیدواری را سایت واراژدین در تازه‌ترین گزارش خود از پرسپولیس به زبان آورده است؛ سایتی که برگرفته از نام شهر زادگاه برانکو ایوانکوویچ است و نوشته: «برانکو انتظار داشت که در مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد و گام بلندی برای قهرمانی در این رقابت‌ها بردارد تا نخستین مربی کرواسی باشد که به این عنوان می‌رسد. پرسپولیس با هدایت برانکو در کاشیما به مصاف این تیم رفت اما با وجود بازی خوبی که در نیمه نخست انجام داد، در نیمه دوم دو گل خورد و باخت تا امیدش به بازی برگشت باشد. بازی برگشت شنبه آینده در تهران برگزار می‌شود و پرسپولیس و برانکو امیدوارند در این بازی شانس خود را برای قهرمانی امتحان کنند. کاشیما در بازی برگشت نیمه‌نهایی برابر سامسونگ به تساوی ۳ بر ۳ رسید تا با توجه به برد ۳ بر ۲ در بازی رفت به فینال برسد. پرسپولیس هم در مجموع ۲ بر یک السد را شکست داد و راهی فینال شد. کاشیما نخستین حضورش در فینال را تجربه می‌کند و برای پرسپولیس و برانکو هم این نخستین فینال لیگ قهرمانان آسیاست که امیدواریم مثل دالیچ که با شکست برابر تیم چونبوک، قهرمانی را از دست داد، ناکام نماند.»

کد N2001253

وبگردی