آفتاب

واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول مشخص شدند

واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول مشخص شدند

همشهری آنلاین: دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در تاریخ یکشنبه ( ۲۷ آبان ماه) اظهار کرد: با عنایت به تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص شدند.

سایت رسمی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی نوشت: سید علاءالدین ظهوریان خاطرنشان کرد: مدیران مسئول از امروز (۱۲ آبان ماه) می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی (e-rasaneh.ir) وضعیت خود را مشاهده کنند.

او اضافه کرد: مدیران مسئولی که واجد شرایط شرکت در انتخابات نیستند در صورت داشتن مستندات لازم (اعلام وصول برای نشریات مکتوب و فعالیت مستمر برای پایگاه‌های خبری) تا ۲۲ آبان فرصت دارند در تماس با شماره تلفن‌های ۸۴۰۹۵۱۸۶ برای نشریات مکتوب و ۸۴۰۹۵۲۴۸ برای پایگاه‌های خبری، نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، مطابق تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، نشریاتی که مجوز آنها توسط هیات نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد، و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

کد N2000232

وبگردی