آفتاب

خونه به خونه - شهرداری ماهشهر؛ جدال قعرنشینان

خونه به خونه - شهرداری ماهشهر؛ جدال قعرنشینان

خونه به خونه بابل در هفته یازدهم لیگ یک، به مصاف تیم شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، از نقاط مشترک دو تیم، مشکلات مالی و وضعیت وخیم آنها در این فصل لیگ یک می‌باشد. درحالی که خونه به خونه و شهرداری ماهشهر فصل قبل از لحاظ مالی شرایط مطلوبی داشتند، در این فصل اما چندان وضعیت مناسبی ندارند و به همین دلیل نیز نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و در انتهای جدول قرار دارند.

بابلی‌ها در بازی‌های خانگی باحضور هوادارانش نتایج خوبی کسب کرده و در آن سو نیز شهرداری ماهشهر در بازی‌های خارج از خانه، بهتر از بازی‌های خانگی نتیجه گرفته است. شرایط دو تیم یکسان است و کارشناسان تساوی این بازی را پیش بینی کرده‌اند.

این دو تیم تاکنون 2 بار به مصاف هم رفته‌اند. در دیدار رفت، خونه به خونه موفق شد شهرداری ماهشهر را در جنوب 2-1 شکست دهد و در دیدار برگشت نیز بابلی‌ها بانتیجه 3-0 موفق شدند ماهشهری‌ها را شکست دهند.

شهرداری ماهشهر از 8 بازی، یک پیروزی، سه تساوی و چهار شکست در کارنامه خود ثبت کرده است و در این 8 دیدار نیز، 4 گل زده و 9 گل نیز دریافت کرده است و با 6 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. خونه به خونه نیز از 9 بازی، 1 پیروزی، 2 تساوی و 6 شکست در کارنامه دارد و در این 9 دیدار، 5 گل زده و 14 گل نیز دریافت کرده است و با 5 امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده است.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا برگزار خواهد شد.

کد N2000202

وبگردی