آفتاب

پرسپولیس چگونه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شود

پرسپولیس چگونه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌شود

نعمتی که از سفره پرسپولیس رفت و طعم تلخ اخراج در روز شکست پرسپولیس برای آنها باقی ماند.

آفتاب: امروز شنبه ساعت نه ونیم صبح به وقت ایران و سه عصر به وقت ژاپن دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، بین دو تیم کاشیما آلنترز و پرسپولیس برگزار شد.
بازی سخت و نفس گیر میان دو تیم، نود و چهار دقیقه به طول انجامید و شاهد جدال تن به تن میان بازیکنانی بودیم که متحد برای یک هدف مشخص جنگیدند.
سرانجام کاشیما با نتیجه دو بر هیچ حریف را در خانه شکست داد تا با خیالی آسوده راهی ایران و ورزشگاه آزادی شود.
نتیجه ی بازی، نشان دهنده ی عملکرد ضعیف پرسپولیس برانکو نیست، چرا که سید جلال حسینی و یارانش پس از یک نیمه هجومی که از فوتبال خود به نمایش گذاشتند، با نتیجه ی مساوی صفر بر صفر راهی رختکن شدند.
در نیمه ی دوم اما گو ویوا ژاپنی با تغییر تاکتیک به موقع دوگل وارد دروازه حریف کرد و بازی را به نفع خود به اتمام رساند.
دو گل این تیم را لئو سیلوا و سرجینو برزیلی به ترتیب در دقایق 58 و 70 به ثمر رساندند.
سیامک نعمتی در این بازی در دقیقه نود و سه با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و بازی برگشت مقابل تیم ژاپنی در ورزشگاه آزادی را از دست داد.
اکنون همه ی چشم ها به عالیشاه است که در بازی برگشت جایگزین سیامک نعمتی خواهد شد. بازیکنی که در بازی امروز آنطور که باید انتظارها را برآورده نکرد اما امیدواریم در بازی برگشت عملکرد درخشان و قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.
برای برانکو و یارانش در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنیم. آرزویی نزدیک به واقعیت چراکه پرسپولیس تیم روزهای سخت است و به کمک هوادارانش می تواند هر غیرممکنی را ممکن کند.
پرسپولیس با شرایط زیر می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود
بازی دو بر هیچ به نفع پرسپولیس با توجه به شکست ۲-۰ بازی امروز پرسپولیس برای قهرمانی در ۹۰ دقیقه باید ۳ گل در بازی برگشت بزند و گلی دریافت نکند
اگر کاشیما یک گل بزند پرسپولیس باید ۴ گل بزند چون با برد ۳-۱ پرسپولیس هم تیم کاشیما قهرمان خواهد شد
اگر بازی ۲-۰ به سود پرسپولیس شود بازی به وقت های اضافه خواهد رفت
لازم به ذکر است، در وقت های اضافه قانون گل زده در خانه حریف اعتبار ندارد یعنی اگر پرسپولیس بازی را در ۹۰ دقیقه ۲-۰ ببرد و بازی به وقت اضافه برود و در وقت اضافه هر تیم ۱ گل بزند و بازی ۳-۱ شود، بازی به ضربات پنالتی خواهد رفت
دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 19آبان ساعت 18:30 به وقت ایران (24شب به وقت ژاپن)در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.
نویسنده: یاسمن آب‌روشن
کد N2000030

وبگردی