آفتاب
ذوالقدر:

شهرداری نقش موثری در رفع آسیب های اجتماعی دارد

شهرداری نقش موثری در رفع آسیب های اجتماعی دارد

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، با یادآوری اینکه شهرداری نقش فعال و موثری در رفع آسیب‌های اجتماعی دارد تاکید کرد که مشکلات اقتصادی نباید مانعی در مسیر تامین اعتبارات این بخش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیده فاطمه ذوالقدر در واکنش به انتشار خبری از سوی رئیس شورای شهر تهران مبنی‌براینکه دولت مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است، گفت: قطعا معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری می‌تواند نقش فعال و موثری در رفع آسیب‌های اجتماعی داشته باشد و تحقق این مهم نیز نیازمند تامین اعتبارات لازم از سوی دولت است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین آسیب‌های اجتماعی اعم از کودکان کار، اعتیاد، کارتن خوابی و ...در پایتخت وجود دارد، بنابراین عدم پرداخت بدهی دولت به شهرداری در این حوزه مسکلات جدی را رقم خواهد زد.

 این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: بی‌تردید پرداخت به موقع مطالبات شهرداری باعث می شود که شهرداری با دست باز بتواند در جهت رفع مشکلات اجتماعی پایتخت وارد عمل شده و به ارائه خدمات بهتری در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی بپردازد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته نمی‌توان گفت که عدم پرداخت بدهی دولت به شهرداری نیز مغرضانه بوده است، چرا که کمبود منابع لازم این شرایط را ایجاد کرده است که قطعا با برنامه‌ریزی در جهت پرداخت آن اقدام خواهد کرد، ضمن اینکه مشکلات اقتصادی نمی‌تواند دلیل موجهی برای بی‌توجهی به حوزه آسیب‌های اجتماعی باشد .

کد N1999891

وبگردی