آفتاب

شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول اعلام شد

شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول اعلام شد

همشهری آنلاین: مدیران مسئول واجد شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص شدند.

به گزارش همشهري آنلاين، سید علاءالدین ظهوریان دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در 27 آبان ماه، گفت: با توجه به تبصره 4 ماده 33 آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص شدند.

ظهوريان افزود: مدیران مسئول از 12 آبان ماه می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی (e-rasaneh.ir) وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: مدیران مسئولی که واجد شرایط شرکت در انتخابات نيستند در صورت داشتن مستندات لازم (اعلام وصول برای نشریات مکتوب و فعالیت مستمر برای پایگاه‌های خبری) تا 22 آبان ماه فرصت دارند نسبت به رفع نواقص اقدام و با شماره تلفن‌های 84095186 برای نشریات مکتوب و 84095248 برای پایگاه‌های خبری اقدام كنند.

مطابق تبصره 4 ماده 33 آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، مديران مسئول رسانه‌هايي كه توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد، و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

  • منبع: پايگاه اطلاع‌رساني معاونت امور مطبوعاتي وزارت ارشاد
کد N1999819

وبگردی