آفتاب

مسابقات اسلالوم زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا؛ ایران صاحب ۵ مدال شد

مسابقات اسلالوم زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا؛ ایران صاحب ۵ مدال شد

همشهری آنلاین: روز دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان امروز با برگزاری مسابقات تیمی دنبال شد و قایقرانان کشورمان موفق به کسب ۵ مدال شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اولین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در رودخانه کرج در حال برگزاری است. صبح روز جمعه 11 آبان و روز دوم این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات تیمی دنبال شد و قایقرانان در 7 ماده کایاک و کانو در بخش بانوان و آقایان زیر 23 سال و جوانان به مصاف حریفان رفتند.

در کانوی مردان جوان تیم ایران با ترکیب امیر رضانژاد، محمدمهدی کنارنگ و محمد مهدوی‌نیا صاحب مدال طلا و تایلند و قزاقستان دوم و سوم شدند.

در کایاک مردان جوان نمایندگان تایلند اول، تیم ایران با ترکیب ماهان ادریسی، دانیال خسروی و مرصاد واحدی دوم و قایقرانان قزاقستان سوم شدند.

در کایاک بانوان جوان قایقرانان تایلند اول، هند دوم و ایران با ترکیب ستاره همایون‌فرد، محدثه حسن‌پور و ارغوان برخورداری سوم شدند.

در کانوی مردان زیر 23 سال نمایندگان قزاقستان مقام اول را کسب کردند، ازبکستان دوم و تایلندی‌ها سوم شدند.

در کایاک بانوان زیر 23 سال تیم ایران با ترکیب نازنین فرزانه، نگین جباریه و ملیکا سماکی اول و ورزشکاران تایلند دوم شدند.

در کایاک مردان زیر 23 سال تیم چین تایپه مدال طلا، تیم ازبکستان نقره و قزاقستان مدال برنز کسب کرد.

در کانو بانوان زیر 23 سال نمایندگان تایلند اول، نمایندگان کشورمان با ترکیب یاسمن رضا سلطانی، دنیا محمدی و فائزه روناسی دوم و نمایندگان هند سوم شدند.

بر این اساس در پايان روز دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا و در رقابت‌های تیمی قایقرانان کشورمان در مجموع موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ شدند.

مسابقات با برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال کانو و کایاک یک نفره ادامه خواهد داشت.

کد N1999632

وبگردی