آفتاب

رویای پیرلو بعد از خداحافظی؛ عاشق مربیگری‌ام

رویای پیرلو بعد از خداحافظی؛ عاشق مربیگری‌ام

آندرا پیرلو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس می‌گوید ممکن است در آینده مربی فوتبال شود و بخت خود را در دنیای مربیگری بیازماید.

به گزارش ایلنا، پیرلو در سال‌های طولانی حضورش در ترکیب آتزوری و همچنین در ترکیب راه‌راه‌پوشان میلان و یوونتوس به‌عنوان یکی از خلاق‌ترین و خوش‌فکرترین بازیکنان دنیا شناخته می‌شد. به همین خاطر بسیاری انتظار داشتند پیرلو بعد از بازنشستگی از فوتبال حرفه‌ای به‌عنوان بازیکن، از کسانی باشد که خیلی زود به دنیای مربیگری وارد شده و از دانش خود برای پیشرفت در این حوزه شغلی استفاده می‌کند.ولی خبری از ورود این ستاره بزرگ ایتالیایی به جرگه مربیان شنیده نشد تا هواداران او بارها و بارها این سوال را مطرح کنند که پیرلو چرا نمی‌خواهد به کوران روز فوتبال دنیا برگردد و این بار به‌عنوان مربی توانایی‌ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد.

پیرلو در مصاحبه با شبکه اسکای ایتالیا در پاسخ به سوالی درباره اینکه احتمال اینکه در آینده به جرگه مربیان وارد شود چقدر بالا است، گفت: «من امسال تابستان در دوره مربیگری شرکت کردم. فقط یک دوره پیشرفته مانده که باید آن را هم پشت سر بگذارم. اشتباه نکنید، من عاشق مربیگری هستم ولی نمی‌دانم که شخصاً این کار را انجام خواهم داد یا نه. برای گرفتن این تصمیم به زمان بیشتری نیاز دارم.»

پیرلو در ادامه این مصاحبه گفت: «ولی اگر تصمیم بگیرم مربی بشوم شک نکنید که با تمام وجود برای موفق شدن تلاش خواهم کرد.»

 وقتی از پیرلو درباره‌ کارنامه جنارو گتوزو به‌عنوان مربی میلان سوال شد، گفت: «گتوزو خیلی موفق بوده و کارش را خوب انجام داده. همه بازیکنان میلان به او گوش می‌دهند.»

 در ادامه مصاحبه‌کننده نظر پیرلو را درباره فصل جدید لیگ قهرمانان پرسید و ستاره سابق یووه جواب داد: «به نظر من لیورپول، بارسلونا، منچسترسیتی، بایرن مونیخ و یوونتوس بخت‌های اصلی قهرمانی امسال هستند. ولی لیگ ایتالیا داستان متفاوتی دارد چون یوونتوس در ایتالیا چند سر و گردن از تیم‌های دیگر بالاتر است.»

کد N1999383

وبگردی