آفتاب

فتحی: بالاخره روزهای خوب استقلال هم فرا خواهد رسید / از شفر حمایت می‌کنیم

فتحی: بالاخره روزهای خوب استقلال هم فرا خواهد رسید / از شفر حمایت می‌کنیم

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال از شکست این تیم مقابل سایپا بسیار ناراحت بوده و معتقد است روزهای خوب این تیم به زودی فرا خواهد رسید.

به گزارش ایلنا،امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال از شکست این تیم مقابل سایپا بسیار ناراحت بوده و معتقد است روزهای خوب این تیم به زودی فرا خواهد رسید. با سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حذف از جام حذفی، ادامه روند تیم در بازی‌های آینده و صحبتش با هواداران استقلال هم کلام شدیم.

‌باخت تلخی را مقابل سایپا تجربه کردید؟

به هر حال این اتفاق افتاده و ما خیلی ناراحت هستیم. استقلال می‌توانست در این بازی پیروز‌‌ شود اما بد شانسی گریبان تیم را گرفت ودر روزی که باید پیروز می‌شدیم نتیجه را واگذار کردیم.

آیا همچنان از شفر حمایت خواهید کرد؟

شفر مربی بسیار خوبی است و مطمئن باشید همچون گذشته از شفر حمایت خواهیم کرد. اعتقاد داریم شفر از تیم شناخت کامل دارد و بعد از گذشت چند هفته تیم را جمع و جور خواهد کرد. آنها نیاز به هماهنگی دارند و مطمئن هستم در نیم فصل دوم شرایط تغییر خواهد کرد.

هواداران استقلال از نتایج تیم رضایت ندارند، چه صحبتی با آنها دارید.

هوادار در هر صورتی همیشه حق دارد زیرا در سرما وگرما می‌آید و تیم را حمایت می‌کند. به آنها می‌گویم بالاخره روزهای خوب استقلال هم فرا خواهد رسید. قرار نیست همیشه تیم روی دور ناکامی باشد. مطمئنا با درایت کادر فنی وتلاش بازیکنان اسقلال به اوج باز خواهد گشت.

هواداران استقلال دوست دارند از نزدیک تمرینات تیم‌شان را تماشا کنند.

از آنها معذرت می‌خواهیم که نمی‌توانند در تمرینات حضور یابند.آنجا یک منطقه نظامی است و ورود مردم ممنوع است.به همین دلیل تمرینات را هم نمی توانیم در خیابان برگزار کنیم.تا اواخر آبان ماه در این زمین خواهیم بود و سپس به تهرانسر نقل مکان خواهیم کرد.

دوباره از فردا نام های جدیدی برای دستیاری وینفرد شفر اعلام خواهد شد. آیا  قرار است فرد جدیدی به کادر فنی اضافه  شود؟

موضع ما همچون گذشته است و چیزی هنوز به ان اضافه نشده است. شفر در خواستی برای حضور فرد جدیدی به کادر فنی نداشته واین قضیه منتفی است. قرار نیست استقلال نتیجه نگرفت هر روز نام یک فرد جدید را اعلام کنند.

قرار نیست جلسه‌ای برای راه حل برای عبور از این ناکامی تشکیل دهید؟

هیات مدیره تشکیل جلسه داد و تمام جوانب را بررسی کرد. همچنین کمیته فنی قرار است تشکیل جلسه دهد و خود شفر هم در این جلسه حضور یابد تا علل شکست آنالیز شود. معتقد هستیم امتیازات زیادی را از دست داده ایم و باید از این پس به فکر جمع آوری امتیازها باشیم.

 

 

 

کد N1999362

وبگردی