آفتاب

پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال با ادامه صدرنشینی پیکان + جدول

پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال با ادامه صدرنشینی پیکان + جدول

6 سالن در 6 شهر مختلف کشور روز چهارشنبه میزبان رقابت های لیگ برتر والیبال بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال با ادامه صدرنشینی پیکان در ارومیه ادامه پیدا کرد و خاتم توانست بازی تیم های پر ستاره را با برد به سود خود در تهران به پایان برساند.

 

دورنا ارومیه یک- پیکان 3

تیم پیکان در ادامه بردهای خود توانست خارج از خانه دورنا قعرنشین را شکست دهد و اولین برد فصل را کسب کند. پیکانی ها در این دیدار در ست های اول و دوم مقتدرانه به پیروزی رسیدند اما در ست سوم، اولین ست فصل خود را واگذار کردند تا شاگردان وکیلی اولین شکست در یک ست را به صدرنشین لیگ تحمیل کنند.

ست چهارم مسابقه نیز در ادامه ست سوم بود و دو تیم رقابت جذاب و نزدیکی داشتند اما در این ست نیز در نهایت تیم والیبال پیکان به پیروزی رسید تا برنده این جدال جذاب باشد.

 

سایپا صفر – خاتم اردکان 3

دو تیم پر ستاره و پر مهره والیبال ایران جدال جذاب و نزدیکی در تهران داشتند. این دیدار که با افتتاح ویدئو چک بومی در ایران همراه بود، در نهایت و با نتیجه سه بر صفر به سود خاتم به پایان رسید تا خاتم بعد از باخت هفته اول برابر شهرداری ورامین، حالا سومین برد پی در پی خود را کسب کند.

سایپا نیز در این دیدار نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند در پایان این هفته دو برد و دو باخت دارد.

 

شهرداری ورامین 3 – شهروند اراک صفر

ورامینی ها بر خلاف هفته گذشته در این هفته کار سختی برای کسب برد نداشتند و برد مقتدرانه ای به دست آوردند. شهروند اراک که هفته گذشته توانسته بود ترمز کاله را بکشد، برابر ورامین در سه ست متوالی شکست خورد تا ورامینی ها سومین برد فصل خود را در خانه جشن بگیرند و در جمع مدعیان باقی بمانند.

 

کاله آمل 3- شهرداری ارومیه 2

شهرداری ارومیه بعد از یک هفته استراحت مهمان کاله آمل بود و باز هم شکست خورد تا همچنان در حسرت اولین برد فصل باقی بماند. شهرداری در ست های اول و سوم توانست حریف خود را شکست دهد اما ست های دوم، چهارم و پنجم متعلق به تیم میزبان بود.

با این برد کاله مازندران بعد از یک شکست، توانست سومین برد خود در چهارمین هفته را کسب کند تا در جمع بالانشین های باقی بماند.

 

فولادسیرجان 2 – شهرداری گنبد 3

دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی گل گهر به مصاف هم رفتند. دیداری پایاپای، سخت و نفس گیر دو تیم نزدیک به ۱۳۴ دقیقه به طول انجامید و تیم مهمان موفق شد در حضور ۲۰۰۰ تماشاگر سیرجانی حریف خود را در مجموع پنج ست برگزار شده با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

شهرداری گنبد که هفته گذشته در اراک برابر حریف خود مغلوب شده بود با این برد در جدول رده بندی تعداد بردهای خود را به سه رساند.

 

پیام مشهد 3- شهرداری تبریز 2

یکی دیگر از بازی های نزدیک و جذاب هفته در مشهد برگزار شد و باز هم پیام مشهد در میزبانی، یک دیدار جذاب را تجربه کرد. این دیدار جذاب و نزدیک در پایان ست چهارم با نتیجه تساوی دو بر دو در جریان بود که در ست پنجم تیم والیبال پیام مشهد موفق به کسب پیروزی شد تا با نتیجه سه بر دو به کار خود پایان دهد و باز هم در خانه یک برد نزدیک را جشن بگیرد.

کد N1998179

وبگردی