آفتاب
رئیس دانشگاه خبر داد:

تخصیص ۳۶ درصد بودجه دانشگاه لرستان

تخصیص ۳۶ درصد بودجه دانشگاه لرستان

 رئیس دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه از محل اعتبارات هزینه‌ای تاکنون حدود ۳۶ درصد اعتبارات را دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه لرستان، خسرو عزیزی گفت: دانشگاه لرستان در زمینه‌ شاخص تخصیص اعتبارات و اسناد خزانه، موفق‌ترین در استان بوده است.

وی افزود: در سال گذشته از مجموع اعتبارات بخش عمرانی دانشگاه موفق شدیم ۹۷ درصد و در بخش اعتبارات هزینه‌ای دانشگاه نیز توانستیم ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبارات را دریافت کنیم.

رئیس دانشگاه لرستان تاکید کرد: امسال نیز از محل اعتبارات هزینه‌ای حدود ۳۶ درصد اعتبارات را دریافت کردیم و همچنین از محل اعتبارات تعمیر، تجهیز و محوطه‌سازی نیز تاکنون ۴۱ درصد تخصیص اعتبارات را دریافت کرده‌ایم که البته قول داده‌اند در این زمینه، تخصیص ۱۰۰ درصدی محقق شود.

عزیزی اظهار داشت: در دانشگاه لرستان در گذشته دفتری به نام ارتباط با صنعت وجود داشت اما در سال‌های اخیر، این دفتر به «مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه» ارتقا یافت تا ضعف‌های ارتباط بین دانشگاه و صنعت رفع شود.

وی افزود: خروجی دانشگاه باید متناسب با نیازهای بازار کار باشد و در این راستا، اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان انجام شد که می توان به ایجاد رشته‌های تحصیلی جدید براساس توجه به نیازها و ظرفیت‌های استانی اشاره کرد.

کد N1997865

وبگردی