آفتاب

پاکدستی شریعتمداری بر همگان مشهود است

پاکدستی شریعتمداری بر همگان مشهود است

نماینده بوشهر خاطرنشان کرد: عدم محافظه‌کاری در برخورد با مفسدان و متخلفان در وزارت صنعت از ویژگی‌های مثبت آقای شریعتمداری بود که قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحمید خدری نماینده بوشهر در موافقت با شریعتمداری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای شریعتمداری برخلاف گفته برخی نمایندگان براساس قانون فعالیت کرده است. وی براساس مبادی قانونی به وزارت کار خواهد آمد و این نشان ضعف در وزارت صنعت نیست.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف ما نمایندگان کاری سخت و سنگین است و نمایندگان باید سکاندار چند وزارتخانه را تعیین کنند، گفت: آنچه می‌تواند مبنای انتخاب ما باشد تخصص است که آقای شریعتمداری هم از نظر مخالفان و هم از نظر موافقان از آن برخوردار است.

نماینده بوشهر با تاکید بر اینکه برنامه آقای شریعتمداری ابعاد گوناگونی دارد و در بخش‌های زیادی به آن پرداخته شده است، یادآور شد: توجه به وضعیت معیشت مردم، تاکید بر اهداف راهبردی در حوزه‌های اجتماعی و رفاهی از جمله اهداف وی است.

وی ادامه داد: آنچه که باعث موفقیت یک وزیر می‌شود قدرت تعامل و همگرایی با سایر نهادها است و این شاخص بارز در وجود آقای شریعتمداری دارد. بدون شک ما به عنوان مدیران کمبودها و ضعف‌هایی داریم و نباید به این کمبودها پیش از حد دامن زده شود.

خدری عنوان کرد: ۵ سال عضویت در شورای عالی کار و عضویت در هیات امناء سازمان تامین اجتماعی از نکات مثبت شریعتمداری است که نشان می‌دهد ایشان با مشکلات جامعه و وزارت کار آشنا است. لازم می‌دانم برای رفع دغدغه همکاران و مردم به ثبت سفارش خودرو و اشکالاتی که در آن وجود داشت اشاره کنم که با مدیریت آقای شریعتمداری در وزارت صنعت برطرف شد و این نشان از شفافیت وزارت متبوع ایشان بود.

نماینده بوشهر خاطرنشان کرد: عدم محافظه‌کاری در برخورد با مفسدان و متخلفان در وزارت صنعت از ویژگی‌های مثبت آقای شریعتمداری بود که قابل تحسین است. پاکدستی آقای شریعتمداری بر همگان مشهود است و این موضوع هم در مخالفان و هم در موافقات مشترک است. ما از آقای شریعتمداری انتظار داریم تا به وضعیت معیشت مردم و قشر محروم کارگر توجه ویژه‌ای داشته باشد. امیدوارم وزیر جدید به وضعیت زنان بیش از گذشته توجه داشته باشد.

کد N1994949

وبگردی