آفتاب

سازمان تأمین اجتماعی در مرز ایلام بیمارستان صحرایی راه اندازی کرد

سازمان تأمین اجتماعی در مرز ایلام  بیمارستان صحرایی راه اندازی کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی در مرز ایلام بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا جعفریان، درباره راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مرز ایلام، اظهار داشت:‌ بیمارستان صحرایی تأمین اجتماعی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز ایلام آغاز به کار کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس سنوات گذشته پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان بین ۴۰۰ تا هزار مراجعه‌کننده داشته باشد و خدماتی از جمله پانسمان، تزریقات، دندانپزشکی و فیزیوتراپی ارائه می‌دهد.

جعفریان افزود: خدمات دندانپزشکی روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ بیمار را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد و از فردا نیز بخش فیزیوتراپی این درمانگاه شروع به کار خواهد کرد و زائرانی که در مسیر پیاده‌روی به خدمات فیزیوتراپی نیاز دارند می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: پزشکان نیز در سه بخش عمومی، متخصصین و داخلی به مراجعین، خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

وی یادآور شد: این بیمارستان تا سه روز بعد از اربعین حسینی نیز خدمات  ارائه می‌دهد.

جعفریان تأکید کرد: تمامی خدمات درمانی در این مرکز به صورت رایگان به زائران داده خواهد شد چرا که اکثر زائران حسینی از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی افزود: تمامی کارمندان تأمین اجتماعی به صورت داوطلبانه برای ارائه خدمت به زائران حسینی به این مرکز مراجعه کرده‌اند و هیچگونه حق‌الزحمه‌ای دریافت نخواهند کرد.

کد N1994356

وبگردی