آفتاب
فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

رفع مشکل خروج اتوبوس‌های کاپوتاژ در پایانه مرزی مهران

رفع مشکل خروج اتوبوس‌های کاپوتاژ در پایانه مرزی مهران

فرمانده نیروی انتظامی درباره علت تأخیر اتوبوس‌های کاپوتاژ در پایانه مرزی مهران در شب گذشته، گفت: دلیل این تأخیر حجم زیاد این اتوبوس ها بود که عزیزان عراقی آمادگی هماهنگی خروج این تعداد اتوبوس را نداشتند که بحمدالله این موضوع برطرف شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، سردار"حسین اشتری" صبح امروز به همراه استاندار ایلام و جمعی از فرماندهان انتظامی و مسئولان استانی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران ضمن تسلیت ایام شهادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و عرض ادب و سلام خدمت زائران عزیز، اظهار داشت: طی بازدیدی که از پایانه مرزی مهران داشتیم بحمدالله وضعیت امنیتی مطلوب و تردد خوبی در جاده ها حاکم است .

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در مرز امکان پارک خودروهای شخصی برای زائران فراهم شده و بحمدالله با سرعت عمل خوب و هماهنگی که با مرزبانان عراقی صورت گرفته ان شاء الله در آن سوی مرز نیز سرعت تردد زائران تسهیل می شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآورشد: تا شب گذشته یک و نیم میلیون زائر از پایانه مرزی مهران به عتبات مشرف شدند.

سردار اشتری با بیان اینکه بیش از 65 درصد زائران از پایانه مرزی مهران عازم کشور عراق می شوند، گفت: به این عزیزان توصیه می کنیم مرزهای شلمچه و چذابه را برای تردد انتخاب کنند.

وی به زائرانی که با خودروهای شخصی تردد می کنند؛ توصیه کرد سفر خود را مدیریت کنند تا ان شا ءالله به سلامت بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دلیل تأخیر اتوبوس های کاپو تاژ در پایانه مرزی مهران در شب گذشته پرداخت و گفت : دلیل این تأخیر حجم زیاد اتوبوس های کاپو تاژ بود که عزیزان عراقی آمادگی هماهنگی خروج این تعداد اتوبوس را نداشتند که بحمدالله این موضوع برطرف شده و ان شاء الله تا پایان امروز همه اتوبوس های زائران از مرز عبور می کنند.

وی خاطر نشان کرد: طی بازدیدی که از مرز مهران داشتیم، خوشبختانه شاهد همکاری خوب مردم با مسئولان بودیم.

گفتنی است سردار اشتری در این بازدید طی دیدار با امیرهاتف رئیس پایانه مرزی کشور عراق در خصوص تسهیل تردد اتوبوس های کاپو تاژ و زائران گفت و گو بر این امر تأکید کرد.

کد N1993866

وبگردی