آفتاب

سریع، مطمئن و راحت هتل رزرو کنید

سریع، مطمئن و راحت هتل رزرو کنید

نمی‌دانم شما برای رزرو هتل در شهرهای مختلف کشور از چه روشی استفاده می‌کنید؟ رزرو اینترنتی از وب سایت‌های مطرحی چون جاباما یا رزرو تلفنی هتل و ...

نمی‌دانم شما برای رزرو هتل در شهرهای مختلف کشور از چه روشی استفاده می‌کنید؟ رزرو اینترنتی از وب سایت‌های مطرحی چون جاباما یا رزرو تلفنی هتل و ...
من تجربه خوبی از رزرو اینترنتی هتل از طریق وب‌سایت جاباما در شهر مشهد داشتم که این تجربه را با شما در میان می‌گذارم.
راستش را بخواهید سفر من از آن سفرهای غیرمنتظره‌ای بود که به محض شنیدن خبر سفر کاری‌ام به شهر مشهد، شوق سفر با استرس یافتن هتل مناسبی که نزدیک محل جلسه باشد توام شد؛ اما جاباما کمک بزرگی به من کرد و در کمتر از 5 دقیقه این استرس جای خود را به آرامش داد.
با من همراه  شوید؛ شاید تجربه من از رزرو هتل در شهر مشهد با سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، تغییری خوب در نحوه سفر شما ایجاد کند.

چگونه با جاباما هتل رزرو کنیم
پس از مراجعه به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، صفحه‌ای برایم باز شد که از نوار بالای صفحه آن، قسمت هتل‌های داخلی را باز و گزینه شهر مشهد را انتخاب کردم. پس از آن لیستی از هتل‌های مشهد برایم به نمایش درآمد که حاوی قیمت، موقعیت جغرافیایی روی نقشه، آدرس و امتیازی که کاربران به آن داده‌اند بود. این لیست قابل شخصی‌سازی است و هتل‌ها را بر اساس قیمت، درجه و ... دسته‌بندی کرده و همچنین پیشنهادهای جاباما در آن قابل مشاهده است.
پس از انتخاب هتل در صفحه جدیدی که برایم باز شد توانستم در مورد هتل مورد نظرم اطلاعات بیشتری به دست آوردم و عکس‌هایی از نماهای مختلف آن ببینیم. در نهایت پس از انتخاب تاریخ اقامت در هتل، لیستی از اتاق‌هایی که می‌توانستم رزرو کنم برایم به نمایش درآمد که من از میان آنها یک اتاق انتخاب و یک تخفیف 17 درصدی برای رزرو هتل در مشهد دریافت کردم.
در مرحله بعد و پس از ثبت رزرو در صفحه جدیدتری که برایم باز شد، اطلاعاتی چون آدرس ایمیل و شماره تماس و ... را وارد کردم و پس از تایید این اطلاعات، هزینه اقامت در هتل را با کارت بانکی پرداخت و رسید اینترنتی دریافت کردم. تمام پروسه رزرو هتل با جاباما برای من در حدود 3 دقیقه طول کشید. سهولت دسترسی به لیست هتل‌های مختلف در تمام نقاط کشور، پرداخت اینترنتی و از همه مهمتر پشتیبانی 24 ساعته از دلایلی بود که من این شیوه رزرو هتل از جاباما را به دوستانم نیز پیشنهاد دادم.
همچنین با جاباما می‌توانید در صورت لغو سفر، برای استرداد هزینه‌ای که برای رزرو هتل پرداخت کرده‌اید اقدام کنید.
همه این دلایل باعث شد من و دوستانم برای رزرو هتل به جاباما اعتماد کنیم و برای هر نقطه از کشور به پشتیبانی این سامانه، هتل رزرو کنیم. شما هم می‌توانید برای رزرو هتل در سفر از سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما کمک بگیرید. به عنوان مثال در سفر به مشهد به لیستی کامل از هتل‌های مشهد دسترسی یابید و با خیال برای رزرو اقدام کنید.


کد N1992975

وبگردی