آفتاب
محمد ترکاشوند:

بازیکن نباید در کار رئیس دخالت کند | «صندلی» ارث پدری کسی نییست

بازیکن نباید در کار رئیس دخالت کند | «صندلی» ارث پدری کسی نییست

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی مقابل عقاب نهاجا گفت: امروز با برنامه بودیم و بدون نقص پیروز شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه در خانه والیبال تهران بین دو تیم پیکان و عقاب نهاجا برگزار شد و در پایان پیکان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

محمد ترکاشوند سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی در این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه هفته دوم رقابت ها و تیم عقاب نیز دیر تشکیل شده است فکر می کنم در بازی اول هماهنگ تر بودند و در گیم دوم، خود را پیدا کردند. بازیکنان ما در ابتدا از نظر امتیازی بالاتر بودند و بازیکنان تصور نمی کردند که به دردسر بیافتند.

وی در ادامه افزود: از سرویس های هدفدار استفاده کردیم و در ست سوم نیز تغییر تاکتیک ایجاد و در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدیم. در این بازی با برنامه بودیم و خدا را شکر نتیجه زحمات خود را در ست یک و سه شاهد بودیم و بدون نقص بودیم و پیروز شدیم.

ترکاشوند درباره داوری نیز گفت: داوری نیز سخت است. در هفته دوم رقابت ها هستیم و همانطور که مربیان و بازیکنان نیاز به تمرین دارند داوران نیز باید رفته رفته به شرایط ایده‌آل خود برسند. در یک صحنه سرداور از داور خط کمک گرفت و رای را اعلام کرد.

ملی پوش سابق تیم های ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چند روز گذشته حواشی در والیبال به وجود آمده و کاپیتان تیم ملی و رئیس فدراسیون با یکدیگر دچار اختلاف شده اند، گفت: وظیفه من مربیگری است و باید به مشکلات تیم خود بپردازم اما در مجموع فکر می کنم والیبال ارث و ملک پدری کسی نیست و هر کسی روزی که می آید در یک روز نیز باید برود. من نیز زمانی ملی پوش بودم اما بالاخره از تیم ملی خداحافظی کردم و در حال حاضر نیز در حیطه مربی گری فعال هستم. خوش خبر زحمات زیادی برای والیبال کشیده و ما منکر زحمات او نیستیم اما رئیس فدراسیون صلاح دیده است که او کنار برود و از شخص دیگری استفاده کند.

او در ادامه افزود: بازیکنان باید کار خود را انجام دهند ودرگیر حاشیه نشوند چرا که وظیفه آنها بازی برای تیم ملی و جنگیدن است و در سایر مسائل همچون انتخاب سرپرست نباید دخالت کند. اگر آنها درگیر حاشیه نشوند روزهای خوبی برای والیبال ایران در انتظار است.

           
کد N1992947

وبگردی