آفتاب

برنامه ۳ وزیر پیشنهادی دولت در جلسه امروز کمیسیون آموزش تشریح شد

برنامه ۳ وزیر پیشنهادی دولت در جلسه امروز کمیسیون آموزش تشریح شد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت‌خانه‌های کار، صنعت و راه امروز در جلسه کیمسیون آمزش حضور داشتند و مباحث مورد نظر خود را مطرح کردند.

محمود نگهبان سلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: وزرای پیشنهادی از جمله محمد شریعتمداری و رضا رحمانی در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند و مباحث مربوط به حوزه تخصصی خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند.

وی تصریح کرد: رحمانی مبحث ارتباط بین دانشگاه و صنعت را پیش کشید و مشکلات آن را گوشزد کرد. همچنین بحث اختیارات معاونان در این بخش و ارزیابی زیرساخت‌ها در بحث صنعت از جمله مواردی بود که رحمانی بر آن تاکید داشت. او همچنین درباره وضعیت ارز، خودرو، ثبت سفارش‌ها و مشکلات حوزه صنعت هم نقطه نظرات خود را ارائه کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: شریعتمداری هم مباحث حوزه وزارت تعاون را تشریح کرد و به قابلیت‌های تعاونی‌ها و بنگاه‌ها اشاره داشت. مبحث اشتغال هم یکی از مواردی بود که شریعتمداری بر آن تاکید ویژه داشت.

نگهبان سلامی خاطرنشان کرد: آقای اسلامی هم در جلسه امروز این کمیسیون حضور داشت و درباره مباحث مسکن، راه و شهرسازی و بازار مسکن توضیحاتی ارائه داد.

وی با بیان اینکه وزیر علوم و معاونان وزارت آموزش و پرورش نیز دراین جلسه حضور داشتند، یادآور شد: بحث سوال از وزیر امروز در جلسه کمیسیون مطرح نشد بلکه طرح سنجش و پذیرش آزمون‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و قرار بر این شد که وزیر علوم نشست مشترکی با شورای سنجش و پذیرش داشته باشد.

کد N1991893

وبگردی