آفتاب

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی‌وحرفه ای و مراکز پژوهشی آلمان

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی‌وحرفه ای و مراکز پژوهشی آلمان

یادداشت تفاهم همکاری در زمینه فناوری‌های سرمایشی، تهویه و پمپ های حرارتی بین دانشگاه فنی و حرفه ای و مراکز علمی آلمان به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، تفاهم نامه همکاری در زمینه فناوری های سرمایشی، تهویه و پمپ های حرارتی بین دانشگاه فنی و حرفه ای و انستیتو آموزش مشاغل آلمان، مرکز اطلاعات فناوری انرژی، تهویه و سرمایش آلمان و انستیتو طراحی مشاغل نوآور آلمان به امضا رسید.

در این مراسم دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن معرفی این دانشگاه از امضای تفاهم نامه مذکور اظهار خرسندی کرد و درخواست کرد هر چه زودتر مفاد تفاهم نامه اجرایی شود و این مراسم آغازی برای همکاری های علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با مراکز آموزش عالی آلمان باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این تفاهم نامه، همکاری در زمینه برگزاری دوره های آموزشی مشترک، رشته های تحصیلی نوین مشترک، برگزاری کارگاه های آموزشی جهت ارتقای مدرسان دانشگاه فنی وحرفه ای توسط متخصصان آلمانی و برگزاری کارگاه های کوتاه مدت مهارت های نوین جهت آموزش دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای مبتنی بر فناوری های نوین و متناسب با نیاز روز بازارکار پیش بینی شده است.

انتهای پیام

کد N1991805

وبگردی