آفتاب

زورگیران شرق تهران دستگیر شدند

زورگیران شرق تهران دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، با اعلام خبر اجرای طرح برخورد با زورگیران و سارقان در این محدوده، گفت: در این عملیات ۲ زورگیر دستگیر و ده ها قلم اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمود مالمیر، در تشریح این خبر گفت: در راستای درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران این محدوده، تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته پیگیری کردند و در نهایت ۲ زورگیر عضو یک باند خلافکار که با اقدامات خود موجب ناامنی محله های این محدوده شده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی از سوی مقام قضایی تیم های عملیاتی این کلانتری به محل پاتوق و مخفیگاه متهمان شناسایی شده اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ مالمیر، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به ده ها فقره سرقت و زورگیری از شهروندان این محدوده اعتراف کرده و پس از شناسایی از سوی شاکیان پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

کلانتر محله سلیمانیه، در پایان اظهار داشت: در این عملیات، ده ها دستگاه گوشی تلفن همراه، وجه نقد و ... کشف و ضبط شد که با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.

کد N1991783

وبگردی