آفتاب

بونجاح: هر فرصتی به دست بیاورم گل می‌زنم/ دغدغه آقای گل شدن ندارم

بونجاح: هر فرصتی به دست بیاورم گل می‌زنم/ دغدغه آقای گل شدن ندارم

مهاجم الجزایری السد در مورد تقابل با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،  پرسپولیس در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت  ساعت 18:30 امشب و در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر است.

بغداد بونجاح، مهاجم السد در گفتگو با سایت AFC در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل پرسپولیس داریم و فرصت کمی برای ما وجود دارد. به همین خاطر همه چیز به خودمان بر می‌گردد و من شخصا هر فرصتی به دست بیاورم گل می‌زنم. ما 3 بازی با پرسپولیس انجام دادیم و آنها دو بار به پیروزی رسیدند و ما یک پیروزی کسب کردیم. در این بازی با تمام تمرکز وارد زمین می‌شویم تا به پیروزی برسیم.

وی افزود: پرسپولیس همیشه به عنوان یک تیم دفاع می‌کند و در سیستم دفاعی خوب عمل می‌کند. ما توانایی هجومی بالایی داریم و امیدواریم گل‌های زیادی را بزنیم و ما مصمم هستیم که از آزادی با برد خارج شویم. من اصلاً دغدغه این را ندارم که با پایان بازی‌ها آقای گل می‌شوم بلکه مهمترین چیز پیروزی السد و راه‌یابی به فینال است اما اگر بتوانم گلزنی کنم و بتوانم آقای گل رقابت‌ها شوم عالی است. بهترین گلم در این مسابقات گل اولم استقلال است بازی مهمی برای ما بود و گل زیبایی به ثمر رساندم که ما کمک کرد تا به نیمه نهایی برسیم.

کد N1991274

وبگردی